Інформація про роботу фінансового відділу міської ради за 2024 рік
Фінансовий відділ Іршавської міської ради є виконавчим органом міської ради, юридичною особою публічного права.
Основними напрямками роботи фінансового відділу впродовж січня - грудня 2024 року є:
- забезпечення реалізації державної бюджетної політики в межах територіальної громади;
- складено і затверджено розпис міського бюджету на 2024 рік;
- розроблено та доведено до головних розпорядників коштів міського бюджету лімітні довідки на 2024 рік;
- внесено, в установленому порядку, 261 довідка про зміни до розпису, забезпечуючи протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
- складено та затверджено 2 паспорти по бюджетних програмах, виконання яких безпосередньо забезпечує фінансовий відділ;
- перевірено та погоджено 193 паспорти бюджетних програм головних розпорядників коштів міського бюджету;
- перевірено правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами та організаціями, які фінансуються з міського бюджету;
- постійно проводиться робота по забезпеченню виконання міського бюджету, разом з територіальними органами Державної податкової служби України, Державної казначейської служби України, іншими структурними підрозділами ради ;
- підготовлено і подано міській раді 5 офіційних висновків про обсяг залишків коштів загального та спеціального фондів, та перевиконання дохідної частини бюджету, для прийняття рішень про внесення змін до бюджету міської територіальної громади на 2024 рік;
- щоденно здійснюється розподіл та перерахування коштів з рахунків міського бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів та іншим бюджетам відповідно до вимог чинного законодавства;
- погоджено 153 висновки та повідомлення, подано їх контролюючим органам щодо повернення помилково чи надміру зарахованих коштів до міського бюджету;
- подано на розгляд сесії міської ради 13 проектів рішень що стосуються бюджету територіальної громади;
- опрацьовано 372 документів вхідної кореспонденції;
- подано до департаменту фінансів облдержадміністрації та інших установ та організацій 234 інформації, що стосуються бюджету міської громади;
- працівники відділу взяли участь у 44 онлайн-семінарах щодо організації бюджетного процесу;
- перевірено всі проекти рішень міської ради, що стосуються затвердження місцевих регіональних програм чи внесення змін до них;
- здійснюється щоденний аналіз надходжень до міського бюджету у розрізі платників податків та інформування міського голови з даного питання. Станом на 01.01.2025 року виконання дохідної частини бюджету міської територіальної громади ( без урахування трансфертів ) склало 103,4 відсотка до плану на вказаний період з урахуванням змін (або на 6 922,2 тис. грн. більше плану на вказаний період з урахуванням змін);
- проведено роботу по формуванню бюджету Іршавської міської територіальної громади на 2025 рік, який прийнято на сесії міської ради 19 грудня 2024 року;
- начальником фінансового відділу видано 69 накази по основній діяльності, 22 наказів по особовому складу та 18 наказів по відпустках та відрядженнях;
- постійно здійснюється контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу;
- розглядає у встановленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій;
- здійснюються інші передбачені законом повноваження.
Начальниця фінансового відділу Іршавської міської ради Оксана Пацкан