Актуальна інформація від відділу соціального захисту населення Іршавської міської ради для надавачів соціальних послуг приватної форми власності
Відділом соціального захисту населення Іршавської міської ради здійснюються заходи для виявлення надавачів соціальних послуг приватної форми власності (геріатричних пансіонатів для людей похилого віку приватної форми власності) та інших надавачів недержавної форми власності на території Іршавської міської громади.
Тому додатково інформуємо, що згідно з пунктом 25 Порядку формування, ведення та доступу до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 року №99, для включення надавачів соціальних послуг в Реєстр необхідно вносити лише три обов'язкові документи, але виходячи із практики внесення такої інформації програма вимагає ряд скан-документів:
1. Заява (Додаток 3 до Порядку);
2. Перелік соціальних послуг (Додаток 4 до Порядку) - відповідно до Критеріїв;
3. Паспорт директора, керівника (ЗАЯВНИКА);
4. Код платника податків в Державному реєстрі фізичних осіб (директора, керівника);
5. Юридична та фактична адреса знаходження надавача соціальних послуг;
6. Номер телефону;
7. Електронна адреса;
8. Копії установчих документів (Статут або Положення, або Розпорядження);
9. Копія документу про освіту (диплом, фаховий рівень, професійне навчання);
10. Наказ уповноваженої особи;
11. Акт проведення перевірки дотримання вимог законодавства.