Державна служба зайнятості пропонує Вам партнерство і взаємовигідну співпрацю та запрошує скористатися комплексом послуг:

 Законом України від 21 вересня 2022 року № 2622-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування служби зайнятості, соціального страхування на випадок безробіття, сприяння продуктивній зайнятості населення, у тому числі молоді, та впровадження нових активних програм на ринку праці» запроваджено нові компенсаторні механізми працевлаштування зареєстрованих безробітних, а саме:

Компенсація ЄВ

  1. В розмірі єдиного внеску (не більше подвійного розміру мінімального страхового внеску) за працевлаштування не менше ніж на два роки осіб, які:
  • мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню та перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад один місяць (набирає чинності з 29.01.2023 року);

 перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад шість місяців (набирає чинності з 29.04.2023 року).

2. Суб’єктам малого підприємництва в розмірі єдиного внеску за працевлаштування  зареєстрованих безробітних на нові робочі місця не менше ніж на два роки (набирає чинності з 29.01.2023 року).

Загальна тривалість виплати компенсації становить 12 місяців.

Компенсація 50% фактичних витрат на оплату праці (набирає чинності з 29.01.2023 року)

Компенсування 50 відсотків фактичних витрат роботодавцю на оплату праці (але не більше розміру мінімальної заробітної плати) за працевлаштування осіб, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад один місяць:

- особи з інвалідністю,

- учасників бойових дій,

- яким до настання права на пенсію за віком залишилося не більше п'яти років.

Загальна тривалість виплати компенсації становить 6 місяців.

Компенсація 50% ЄВ (набирає чинності з 29.01.2023 року)

У разі працевлаштування працівників на нові робочі місця з заробітною платою в розмірі не менше ніж три мінімальні протягом наступних 12 календарних місяців роботодавцю компенсуються фактичні витрати у розмірі 50 відсотків суми нарахованого єдиного внеску.

Компенсація 50 % мінімальної заробітної плати (набирає чинності з 29.04.2023 року)

Компенсування 50 відсотків мінімальної заробітної плати за працевлаштування безробітних осіб з числа молоді.

Загальна тривалість виплати компенсації становить не більше шести місяців.

Вивчення потреб роботодавця та надання допомоги щодо укомплектування підприємств персоналом

Державна служба зайнятості володіє найбільшою базою вакансій та шукачів роботи в Україні.

Інформація про вільні робочі місця розміщується в електронній базі вакансій Державної служби зайнятості, на стендах, Єдиному порталі вакансій jobportal.dcz.gov.ua    та веб-сайті служби зайнятості www.dcz.gov.ua тощо.

Перегляньте відеорезюме шукачів роботи та знайдіть потрібних Вам працівників

Для Вашої зручності та оперативного підбору кандидатів на вакантні посади на каналі YouTube розміщені актуальні відеорезюме шукачів роботи. Не гайте часу, скористайтесь цим сервісом та отримайте перші враження щодо шукача роботи, який можливо стане вашим найкращим працівником.

Професійне навчання безробітних на замовлення роботодавців для конкретних робочих місць у навчальних закладах, Центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості України, безпосередньо на виробництві

З метою вирішення кадрових потреб підприємств, установ та організацій у робочій силі, пропонуємо скористатись такою соціальною послугою служби зайнятості, як професійне навчання безробітних на замовлення роботодавців під конкретні робочі місця.

Професійне навчання організовується державною службою зайнятості у професійно-технічних та вищих навчальних закладах, Центрах професійно-технічної освіти державної служби зайнятості та безпосередньо на виробництві.

Відповідно до сучасних тенденцій розвитку ринку праці професійне навчання безробітних може здійснюватися на замовлення роботодавців як поточного, так і перспективного характеру.

Задоволення потреб роботодавців у тимчасових працівниках  (організація громадських та інших робіт тимчасового характеру)

Громадські роботи спрямовані на вирішення питання тимчасової зайнятості та матеріальної підтримки громадян, в період відсутності постійної зайнятості.

Законодавством визначено, що громадські та інші роботи тимчасового характеру можуть тривати до 180 календарних днів.  На період участі в громадських та інших роботах тимчасового характеру виплата допомоги по безробіттю призупиняється та поновлюється після припинення участі особи в таких роботах.

Оплата праці проводиться за фактично відпрацьований час із розрахунку мінімальної заробітної плати.

На осіб, які беруть участь у громадських  та інших роботах тимчасового характеру, поширюються державні соціальні гарантії, передбачені, зокрема, законодавством про працю та зайнятість населення і загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Програма орієнтована на:

- на зареєстрованих безробітних;

- осіб, які перебувають на обліку як такі, що шукають роботу;

-працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції.

Види:

- роботи соціального характеру та спрямування: надання допомоги особам з інвалідністю, похилого віку, родинам  учасників АТО, допомога в геріатричних закладах, супровід осіб з інвалідністю тощо;

- роботи екологічного характеру та спрямування: благоустрій населених пунктів, ліквідація наслідків стихійних явищ, впорядкування меморіалів, памятників, кладовищ тощо;

- надання послуг інформаційно-консультаційного характеру при управліннях праці та соціального захисту населення.

Фінансування організації робіт тимчасового характеру здійснюється за рахунок коштів роботодавців та інших не заборонених законодавством джерел.(посилання на постанову КМУ від 20.03.2013 № 175, розміщену на  офіційному сайті ВРУ http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/175-2013-п ).

Організація суспільно корисних робіт у період воєнного стану

У разі запровадження воєнного стану військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, можуть, окрім інших заходів правового режиму, запроваджувати трудову повинність для працездатних осіб (стаття 8 ЗУ «Про правовий режим воєнного стану) через організацію та проведення суспільно корисних робіт.

Такі роботи спрямовані на здійснення заходів оборонного характеру, а також ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, які виникли в період воєнного стану, та їх наслідків.

Організаторами таких робіт є військове командування спільно з військовими адміністраціями.

Підставою для їх проведення є рішення про запровадження трудової повинності та залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт, в якому зазначається обґрунтування необхідності проведення таких робіт; критерії відбору працівників (вік, професія, спеціальність), орієнтовна чисельність; вид, перелік видів суспільно корисних робіт тощо.

До суспільно корисних робіт можуть бути залучені працездатні особи, у тому числі ті, що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров’я не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану, а саме:

  • зареєстровані безробітні та інші незайняті особи, зокрема внутрішньо переміщені;
  • працівники функціонуючих в умовах воєнного стану підприємств особи, зайняті в особистому селянському господарстві;
  • студенти вищих, учні та слухачі професійно-технічних навчальних закладів;
  • особи, які забезпечують себе роботою самостійно

Види робіт затверджено постановою КМУ від 13.07.2011 № 753, зокрема:

  • ремонтно-відновлювальні роботи, насамперед роботи, що виконуються на об’єктах забезпечення життєдіяльності
  • розбір завалів, розчищення залізничних колій та автомобільних доріг
  • будівництво захисних споруд цивільного захисту, швидкоспоруджуваних захисних споруд цивільного захисту та створення найпростіших укриттів, протизсувних, протиповеневих, протиселевих, протилавинних, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення
  • організація забезпечення життєдіяльності громадян, що постраждали внаслідок бойових дій тощо.

На осіб, які беруть участь у суспільно корисних роботах, поширюються державні соціальні гарантії, передбачені, зокрема, законодавством про працю та зайнятість населення і загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

На період участі в суспільно корисних роботах виплата допомоги по безробіттю призупиняється та поновлюється після припинення участі особи в таких роботах.

Фінансування робіт здійснюється:

  • за рахунок коштів замовника або коштів місцевих держадміністрацій або благодійних внесків чи пожертвувань, або інших джерел, не заборонених законодавством;
  • для зареєстрованих безробітних, в тому числі за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

Оплата праці проводиться за фактично відпрацьований час із розрахунку мінімальної заробітної плати (з 01.10.2022 - 6 700 грн).

Підстава:

  1. ЗУ «Про правовий режим воєнного стану» (стаття 8) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19#Text
  1. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 № 753, якою затверджено Порядок залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/753-2011-%D0%BF#Text

Стимулювання роботодавців до створення нових робочих місць шляхом компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

Роботодавці, які працевлаштували на нові робочі місця громадян, які недостатньо конкурентоспроможні на ринку праці та яким надано статус безробітного мають право на компенсацію фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Право на компенсацію також мають роботодавці, які є суб’єктами малого підприємництва та які працевлаштували безробітних на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності строком не менше ніж на два роки за направленням служби зайнятості.

Компенсація виплачується протягом одного року з дня працевлаштування особи за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. (посилання на постанову КМУ від 15.04.2013 № 347, розміщену на  офіційному сайті ВРУ http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/347-2013-п )

Компенсація витрат роботодавця на оплату праці за працевлаштування зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб

Компенсація тривалістю не більше шести календарних місяців надається за умови працевлаштування зареєстрованих безробітних на умовах строкових трудових договорів і збереження гарантій зайнятості таких осіб протягом періоду, що перевищує тривалість виплати у 2 рази.

Компенсація виплачується за кожен непарний місяць роботи протягом року, але не більше ніж за шість календарних місяць в розмірі фактичних витрат на оплату праці, але не вище двох розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом.

Крім того, роботодавець, який працевлаштовує за направленням центру зайнятості безробітного з числа внутрішньо переміщених осіб строком не менш як на 12 місяців, може отримати компенсацію витрат на перепідготовку та підвищення кваліфікації. Сума компенсації встановлюється в межах вартості навчання, але не може перевищувати десятикратний розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. (посилання на постанову КМУ від 08.09.2015  № 696, розміщену на  офіційному сайті ВРУ http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/696-2015-п ).

Здійснення комплексу спеціальних заходів у ситуації запланованого вивільнення працівників

Одним із основних завдань державної служби зайнятості, визначених Законом України «Про зайнятість населення», є участь у реалізації заходів, спрямованих на запобігання масовому вивільненню працівників, профілактика настання страхових випадків, сприяння мобільності робочої сили та зайнятості населення в регіонах з найвищими показниками безробіття, монофункціональних містах та населених пунктах.

Державна служба зайнятості, з метою збереження трудового потенціалу підприємств, проводить відповідну упереджувальну роботу, спрямовану на:

- залучення органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, сторін соціального діалогу до розробки комплексу заходів щодо забезпечення зайнятості працівників, які підлягають вивільненню;

- інформування працівників, в тому числі у форматі виїзних семінарів, щодо послуг державної служби зайнятості, роботи в тій самій чи іншій місцевості за їх професіями, спеціальностями, кваліфікаціями, а у разі їх відсутності - здійснення підбору іншої роботи з урахуванням індивідуальних побажань і суспільних потреб;

- використання механізмів фінансової підтримки підприємств в період тимчасових труднощів, таких як допомога по частковому безробіттю, профілактичні заходи, спрямовані на запобігання настанню страхових випадків;

- проведення засідань спеціальних комісій для вжиття заходів щодо запобігання різкому зростанню безробіття в конкретній місцевості під час масового вивільнення працівників.

У випадку звернення працівників, державна служба зайнятості сприяє розробленню та реалізації спільних із місцевими органами влади заходів оперативного реагування в ситуації можливого масового вивільнення працівників та пошуку альтернативних варіантів забезпечення їх стабільної зайнятості.

Надання допомоги по частковому безробіттю (стаття 47 Закону України «Про зайнятість населення»).

Надається з  метою сприяння збереженню зайнятості працівників у разі загрози їх вивільнення, виведення підприємств із стану зупинення (скорочення) виробництва продукції та фінансової підтримки у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг) з причин економічного, технологічного характеру, виникнення надзвичайної ситуації, введення надзвичайного або воєнного стану, встановлення карантину.

Допомога по частковому безробіттю надається застрахованим особам (працівникам та фізичним особам - підприємцям) у разі втрати ними частини заробітної плати (доходу) у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг) з причин:

- економічного,

- технологічного характеру,

- виникнення надзвичайної ситуації,

- введення надзвичайного або воєнного стану,

- встановлення карантину.

Право на таку допомогу мають застраховані особи, за яких (які) протягом останніх шести місяців, що передують місяцю, в якому почалося зупинення (скорочення) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг), що призвело до втрати ними частини заробітної плати (доходу), сплачено (сплатили) єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У разі коли протягом останніх шести місяців до звернення про надання допомоги по частковому безробіттю законодавством надано право окремим роботодавцям або фізичним особам - підприємцям, які є застрахованими особами, не сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, застосовуються попередні 180 календарних днів до такого періоду.

Допомога надається за зверненням роботодавця або фізичної особи - підприємця, яка є застрахованою особою.

Максимальний розмір допомоги не може перевищувати 50 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом.

Тривалість такої виплати не більш як 180 календарних днів сумарно протягом 36 місяців з дня зупинення (скорочення) виробництва продукції (виконання робіт, надання послуг).

Порядок надання допомоги по частковому безробіттю затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 червня 2022 року № 702.

Профілактичні заходи, спрямовані на запобігання настанню страхових випадків

Для упередження негативних наслідків масового вивільнення після отримання від роботодавців форми звітності № 4-ПН «» (посилання на наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.03.2021 № 563, розміщений на офіційному сайті ВРУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0445-21) роботодавці можуть бути залучені до профілактичних заходів, що застосовуються з метою фінансової підтримки роботодавців на період до 6 місяців у період тимчасових труднощів (посилання на постанову правління Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття від 29.01.2009 № 94, розміщену на  офіційному сайті ВРУ http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0244-09 ).

Категорії безробітних

Строк перебування на обліку безробітного

Період оплати

Розмір оплати

п.4 Порядку

  • Один із батьків або особи, які їх замінюють:
  • має на утриманні дитину (дітей) віком до шести років;
  • виховує без одного з подружжя дитину віком до 14 років або дитину з інвалідністю;
  • утримує без одного з подружжя особу з інвалідністю з дитинства (незалежно від віку) та/або особу з інвалідністю I групи (незалежно від причини інвалідності);
  • діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування
  • особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування;
  • особи, яким до настання права на пенсію за віком відповідно до статті 26 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" залишилося 10 і менше років;
  • особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків або особи, яка їх замінює, можуть, як виняток, прийматися на роботу;
  • особи, стосовно яких згідно із Законом України "Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей" встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їх звільнення;
  • зареєстровані безробітні, які перебувають у статусі зареєстрованого безробітного понад шість місяців (ДІЄ з 29.04.2023)

Понад 1 місяць

Оплачується 12 місяців протягом 2 років

 

Кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного

У розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування але не більше подвійного розміру мінімального страхового внеску.

 

У 2023році

1 474 грн.*2=2948 грн.

Категорії безробітних

Строк перебування на обліку безробітного

Період оплати

Розмір оплати

 

п.5 Порядку

 

  • особи з інвалідністю, які не досягли пенсійного віку, встановленого статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • учасники бойових дій, зазначені у пунктах 19—21 частини першої статті 6 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
  • особи яким до настання права на пенсію за віком залишилося не більше п’яти років.

Понад 1 місяць

Оплачується 6 місяців протягом 1 року

 

Кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного

50% фактичних виплат на оплату праці але не більше розміру мінімальної зарплати.

 

У 2023 році мінімальна зарплата 6700 грн.

 

п.6 Порядку (Діє з 29.04.2023)

 

Зареєстровані безробітні з числа осіб:

 

  • віком до 25 років, які сумарно мають страховий стаж не більше 12 місяців;

 

  • віком до 35 років - на перше робоче місце;

 

  • звільнених із строкової військової або альтернативної (невійськової) служби  на перше робоче місце після такого звільнення.

Без вимог до строку перебування на обліку

 

Особи скористатися правом на працевлаштування у роботодавця з відповідною компенсацією можуть лише одноразово

Оплачується до 6 місяців протягом до 1 року

 

Кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного

50% мінімальної зарплати на момент виплати.

 

У 2023році

6700 грн./2=3350 грн.

 

Інформація для осіб віком старше 45 років

За сприяння державної служби зайнятості Ви маєте можливість одноразово отримати ваучер для підтримання конкурентоспроможності на ринку праці у випадку, якщо Ви відповідаєте наступним вимогам:

  • вік – старше 45 років;
  • страховий стаж – не менше як 15 років;
  • маєте професійну (професійно-технічну), фахову передвищу або вищу освіту;
  • не досягли встановленого статтею 26 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» пенсійного віку;
  • не зареєстровані в центрі зайнятості як безробітний;
  • не проходили протягом останніх трьох років перепідготовку за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття;
  • не отримували ваучер раніше.

На підставі ваучера здійснюється

перепідготовка за робітничою професією; підготовка за спеціальністю для здобуття ступеня магістра на основі ступеня бакалавра або магістра, здобутих за іншою спеціальністю; підготовка на наступному рівні освіти (крім третього (освітньо-наукового / освітньо-творчого) та наукового рівня вищої освіти); спеціалізація та підвищення кваліфікації за професіями і спеціальностями згідно з пріоритетними видами економічної діяльності.

Навчання здійснюється

закладами професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, підприємствами, установами та організаціями, які мають ліцензію на освітню діяльність, за затвердженим Мінекономіки переліком професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер.

Особа здійснює вибір

професії, спеціальності за переліком, затвердженим Мінекономіки, а також форми та місця навчання.

Для отримання ваучера особа подає центру зайнятості заяву, а також надає:

  • паспорт
  • трудову книжку (дублікат трудової книжки). У разі, коли трудова книжка зберігається у роботодавця, подається її копія, засвідчена роботодавцем. У разі відсутності трудової книжки або відповідних записів в ній подається довідка чи цивільно-правовий договір, що підтверджують період зайнятості особи;
  • документ про професійну (професійно-технічну), фахову передвищу або вищу освіту (дублікат такого документа);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від його прийняття).

З зазначених документів у присутності особи знімаються копії, які засвідчуються її підписом.

Для підтвердження страхового стражу за період військової служби подається довідка (за наявності).

Рішення про видачу ваучера

приймається центром зайнятості не пізніше ніж на восьмий робочий день з дня подання вищезазначених документів. Центр зайнятості інформує особу про прийняте рішення щодо видачі ваучерів протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.

Для отримання ваучера Вам необхідно

звернутися до центру зайнятості протягом п’яти робочих днів з дня надходження відповідного повідомлення.

Договір про навчання

укладається між закладом освіти та особою протягом 90 днів після видачі ваучера. Для осіб, які отримали ваучер до початку або у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, строк укладення договору про навчання продовжується на період дії такого карантину та 30 днів після його відміни.

Заклад освіти інформує

центр зайнятості, який видав ваучер, про виконання особою умов договору про навчання, зокрема відвідування занять і виконання навчальної програми.

У разі дострокового припинення занять без поважних причин

особа відшкодовує протягом 30 робочих днів шляхом перерахування на рахунок закладу освіти частину його витрат за період фактичного навчання.

Видача ваучерів особам здійснюється

відповідно до Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності осіб на ринку праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013 № 207 «Про затвердження Порядку видачі ваучерів для підтримання конкурентоспроможності осіб на ринку праці».

Перелік професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер, затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.09.2020 № 1716, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України  29.09.2020 за № 946/35229.

 

За більш детальною інформацією звертайтесь, будь ласка, до фахівців найближчого центру зайнятості

 

 

 

Перелік професій, спеціальностей, для навчання за якими може бути виданий ваучер

 

1.      Бджоляр

2.      Верстатник широкого профілю

3.      Взуттьовик з ремонту взуття

4.      Водій автотранспортних засобів (для керування транспортними засобами категорій С1, С, D1, D, C1E, CE, D1E, DE)

5.      Водій навантажувача

6.      Водій трамвая

7.      Водій тролейбуса

8.      Екстрений медичний технік

9.      Електрогазозварник

10.    Закрійник

11.    Зварник

12.    Кондитер

13.    Кухар

14.    Машиніст автогрейдера

15.    Машиніст дорожньо-будівельних машин

16.    Монтажник гіпсокартонних конструкцій

17.    Налагоджувальник сільськогосподарських машин та тракторів

18.    Налагоджувальник устаткування у виробництві харчової продукції

19.    Плодоовочівник

20.    Покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів

21.    Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків

22.    Робітник фермерського господарства

23.    Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування

24.    Столяр будівельний

25.    Тракторист

26.    Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського)  виробництва

27.    Верстатник деревообробних верстатів

28.    Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

29.    Кравець

30.    Лицювальник-плиточник

31.    Машиніст бульдозера (будівельні роботи)

32.    Машиніст екскаватора

33.    Машиніст крана автомобільного

34.    Монтажник систем утеплення будівель

35.    Оператор верстатів з програмним керуванням

36.    Охоронник

37.    Слюсар з експлуатації та ремонту газового устаткування

38.    Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів

39.    Слюсар-ремонтник

40.    Слюсар-сантехнік

41.   Фрезерувальник

42.    Токар

43.    Швачка

44.    Автомобільний транспорт

45.    Агрономія

46.    Архітектура та містобудування

47.    Будівництво та цивільна інженерія

48.    Ветеринарна медицина

49.    Геодезія та землеустрій

50.    Готельно-ресторанна справа

51.    Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка

52.    Захист і карантин рослин

53.    Інженерія програмного забезпечення

54.    Комп’ютерна інженерія

55.    Медицина

56.    Медична психологія

57.    Медсестринство

58.    Менеджмент (для отримання кваліфікації «Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)»)

59.    Професійна освіта (за спеціалізаціями)

60.    Психологія

61.    Середня освіта (за предметними спеціальностями) - для отримання кваліфікації «Вчитель математики», «Вчитель фізики», «Вчитель хімії», «Вчитель української мови і літератури»

62.    Системний аналіз

63.    Соціальне забезпечення

64.    Соціальна робота

65.    Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва

66.    Технології медичної діагностики та лікування

67.    Харчові технології

68.    Фармація, промислова фармація

69.    Фізична терапія, ерготерапія

70.    Кібербезпека