Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Інформація про роботу відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради за 2022 рік

Дата: 08.02.2023 14:43
Кількість переглядів: 319

Основні зусилля відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради (далі-Відділ) протягом 2022 року спрямовувалися на ефективне управління об’єктами комунальної власності на території Іршавської міської територіальної громади, здійснення організаційних заходів щодо підготовки об’єктів нерухомого майна комунальної власності до передачі в оренду шляхом проведення аукціону у відповідності до вимог чинного законодавства, забезпечення своєчасного та в повному обсязі надходження до місцевого бюджету платежів від оренди комунального майна міської ради.

Станом на 31.12.2022 року надходження до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна склали 2 283 427,53 грн. із запланованих на 2022 рік 1 300 000 грн.

Протягом звітного року Відділом, спільно з балансоутримувачами комунального майна, систематично вживалися заходи з формування переліку першого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду шляхом проведення електронних аукціонів та переліку другого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду без проведення електронного аукціону. Крім цього, об’єкти комунального майна включаються до відповідного переліку за заявою заінтересованої особи. Сформовані переліки подаються на розгляд комісії з оренди комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області (голова І.П. Васильцюн), якою проведено 18 засідань де розглянуто 25 питань, які в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради.

У встановлених законодавством випадках, об’єкти оренди підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними шляхом проведення конкурсного відбору суб'єктами оціночної діяльності. Вартість витрат з проведення оцінки майна, понесеними міською радою, в подальшому відшкодовується орендарем майна. В звітному році відбулося 4 засідання комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності (голова – Матіко І.І.), які залучалися для проведення оцінки об'єктів комунального майна з метою визначення стартового розміру орендної плати та 4 засідання робочої групи з опрацювання документів претендента на здійснення незалежної оцінки вартості майна комунальної власності Іршавської міської ради.

Відділом укладено 33 договори оренди, оприлюднено у електронній торговій системі 31 договір оренди об'єктів комунальної власності. При цьому,  26 договорів оренди укладено за результатами проведення електронних аукціонів, а 7 – без проведення електронних аукціонів. З дотриманням визначених законодавством термінів, процедура надання майна в оренду в основному займає близько трьох місяців, а у зв'язку із воєнною агресією російської федерації, порядок надання майна в оренду постійно змінюється, що в свою чергу потребує вжиття додаткових заходів із сторони Відділу та балансоутримувачів комунального майна. Так, відповідно до постанови КМУ від 27.05.2022 р. № 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану», у разі отримання протягом воєнного стану заяви про оренду майна від орендарів, визначених абзацом другим частини першої статті 15 Закону, договір оренди та акт приймання-передачі оприлюднюються в електронній торговій системі протягом одного місяця з дня припинення чи скасування воєнного стану. На період воєнного стану інформація про орендарів, визначених абзацами другим та четвертим частини першої статті 15 Закону, та прийняті уповноваженими органами рішення щодо оренди майна такими орендарями не публікуються в електронній торговій системі.

          Відповідно до укладених договорів оренди щомісячно здійснюється нарахування орендної плати та детальний аналіз надходжень за користування комунальним майном у відповідності до встановлених термінів.

          Працівниками Відділу розроблено і винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 38 проєктів рішень. Взято участь у 2 засіданнях постійної комісії міської ради з питань управління майном і приватизації, будівництва, архітектури, інфраструктури, благоустрою, надзвичайних ситуацій та засобів масової інформації (голова комісії – Веждел А.А.) де розглянуто 29 питань.

          У грудні 2022року відбулося засідання комісії з питань виявлення, обліку та набуття у комунальну власність Іршавської міської ради майна відумерлої спадщини та безхазяйного майна (голова комісії-Матіко І.І.).

          Не менш важливим питанням у системі повноважень Відділу є розгляд звернень громадян, заяв, листів фізичних та юридичних осіб, упорядкування правоустановчих документів на об’єкти комунальної власності міської ради, ведення квартирного обліку при виконавчому комітеті міської ради та обліку осіб, які потребують житла для тимчасового проживання. З 01 жовтня по 31 грудня 2022 року, в рамках щорічної перереєстрації громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради, відділом вживалися заходи щодо уточнення облікових даних громадян, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради.

        

 

Начальник відділу                     Віта ЧОРНОЛИЧАК

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь