Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Про роботу Центру надання адмінпослуг міської ради за листопад 2022 року

Дата: 12.12.2022 15:28
Кількість переглядів: 250

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради діє відповідно до Закону України „Про адміністративні послуги»  - з метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого клімату, запобігання проявам корупції під час їх надання.

За листопад місяць поточного року у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради надано 423 адміністративних послуг. З них:

222 послуг пов’язаних з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання:

  • 129 -видача витягів з реєстру територіальної громади;
  • 61 - реєстрація місця проживання;
  • 28 - реєстрація місця проживання дітей до 14 років;
  • 4 – зняття із зареєстрованого місця проживання.

69 послуг із земельних питань, а саме витяги з державного земельного кадастру - 32 та витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку – 37.

38 послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) з них повідомлення про початок будівництва – 12 та декларації про готовність до експлуатації – 26.

41 – з реєстрації права власності на нерухоме майно та надання інформації з ДРРП на нерухоме майно.

35 послуг з надання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, по яких зроблено та передано на подальше опрацювання звіт до Закарпатської ОВА.

9 послуг відділу містобудування та архітектури Іршавської міської ради з видачі будівельних паспортів - 6, присвоєння поштової адреси - 3.

7 послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з реєстрації потужностей операторів ринку.

Та ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.

Також здійснюється відписка на судові та інші запити, здійснюється подача звітів та надання різного роду інформації та консультації.

Постійно здійснюється моніторинг діяльності ЦНАП.

З метою підвищення якості надання адміністративних послуг адміністратори ЦНАП проходять онлайн навчання, беруть участь у різних семінарах та вебінарах.

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь