Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 12.04.2019 08:54
Кількість переглядів: 1049

Додаток 2
до Порядку передачі документації
для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

 

___10.04.2019р._____________
(дата офіційного опублікування в Єдиному

реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

не зазначається суб’єктом господарювання)

 

____2019483349_______________
(реєстраційний номер справи про оцінку

впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,

для паперової версії зазначається

суб’єктом господарювання)

 

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Іршавська міська рада,

(код ЄДРПОУ 35443553)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання

Місцезнаходження юридичної особи: 90100, Закарпатська обл., м. Іршава, пл. Народна, 2, контактний телефон (03144) 2-26-42, budzem@irshava.info.

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планується провести комплекс заходів по відновленню берегоукріплення на р.Іршавка вище та нижче автодорожнього мосту в м.Іршава Закарпатської області (капітальний ремонт) з метою захисту від підтоплення паводковими водами р.Іршавка прилеглої території та дворогосподарств, припинення загрози зсувів поблизу Свято-Іллівського храму та вздовж вулиці Партизанська. Робочим проектом передбачається закріпити лівий берег р.Іршавка нижче автодорожнього мосту (ділянка 1) габіонними каркасними ящиками висотою 1,5 м в основі та укісним кріпленням з/б. плитами у шаховому порядку із комірками закріпленими мощенням каменем на дрібнозернистому бетоні – 498 м, провести розчистку русла по довжині 145 м; закріпити правий та лівий берег річки Іршавка вище залізнодорожнього мосту (ділянка 2) призмою упору із негабаритного каменю в основі та укісним кріпленням з/б. плитами у шаховому порядку із комірками закріпленими мощенням каменем на дрібнозернистому бетоні – 333 м правий берег, 492 м лівий берег, провести розчистку русла річки по довжині – 145 м; розчистка русла обвідного каналу (ділянка 3) – 823 м.

Технічна альтернатива 1.

Кріплення бутобетонною підпірною стінкою - такий тип кріплення є одним з найбільш фінансово затратним, оскільки вимагає використання значного обсягу бетону та бутового каменю, тривалого терміну будівництва,  влаштування спеціальних підготовок під основу, дренажу, гідроізоляції, деформаційних швів.

Технічна альтернатива 2 - відсутня.

 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Ділянка проектування розміщена в межах земель водного фонду м.Іршава Закарпатської області. Паводковими водами підмито лівий берег річки Іршава нижче автодорожнього мосту вздовж вул.Партизанська в м. Іршава, Закарпатської області, правий та лівий берег вище залізнодорожнього мосту в районі Свято-Іллівського храму в м.Іршава Закарпатської області. Існує загроза руйнування жилих будинків та присадибних ділянок, які проходить паралельно до запроектованого кріплення. Будівництво берегозакріплювальних споруд в іншому населеному пункті не виконуватиме жодного протипаводкового захисту для жителів м. Іршава, відповідно територіальна альтернатива - не розглядається.

 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Реалізація проектних рішень з будівництва берегозакріплювальних споруд на р. Іршавка забезпечить надійний захист лівого берега річки нижче автодорожнього мосту, правого та лівого берега вище залізнодорожнього мосту, житлових та нежитлових будівель, присадибних ділянок, м. Іршава, від затоплення паводковими водами р. Іршавка, а також упорядкується прилегла територія та поліпшиться екологічний стан об'єкта. Результатом буде здійснення економії коштів на відшкодування збитків завданих від шкідливої дії паводкових вод р. Іршавка.

 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

 

            Лівий берег нижче автодорожнього мосту (ділянка №1) – кріплення берега габіонними ящиками загальною висотою 1,5 м довжиною 498 м. Нижній шар влаштовується із габіонних каркасних ящиків з розмірами 0,5х1,5х3,0 м, верхній шар влаштовується із габіонних каркасних ящиків з розмірами 1,0х1,0х3,0 м. Кріплення укосів влаштовується з/б. плитами ПР10-10-1,5 у шаховому порядку з комірками закріпленими мощенням каменю dк=0,15-0,2 м на дрібнозернистому бетоні. Закладення кріплення укосу плитами m=1,75, ширина – 5,0 м (5 рядів). Розчистка русла річки по довжині 145 м. Об’єм розчистки – 405 м3.

            Правий та лівий берег вище залізно дорожнього мосту (ділянка №2) – кріплення берега призмою упору із негабаритного каменю по довжині 333 м та 498 м відповідно. Ширина призми по верху 2,0 м, висота – 1,2 м, закладання верхового укосу – 0,75. Кріплення укосів влаштовується з/б. плитами ПР10-10-1,5 у шаховому порядку з комірками закріпленими мощенням каменю dк=0,15-0,2 м на дрібнозернистому бетоні. Закладення кріплення укосу плитами m=1,75, ширина – 4,0 м (4 ряди). Розчистка русла річки по довжині 462 м. Об’єм розчистки – 2882 м3.

            Розчистка русла обвідного каналу (ділянка №3) по довжині 823 м. Об’єм земляних робіт по розчистці русла – 2870 м3.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

            Екологічні та інші обмеження планової діяльності передбачають дотримання Водного кодексу України під час проведення робіт на землях водного фонду. Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів.

 

щодо технічної альтернативи 1 – Планова діяльність визначається розділом ОВНС проектно-технічної документації, який перевіряється та погоджується відповідними державними органами, тому технічна альтернатива недоцільна.

 

щодо територіальної альтернативи 1 - Відновлення берегоукріплення на р.Іршавка вище та нижче автодорожнього мосту в м.Іршава Закарпатської області потрібно для захисту земель даної території, тому територіальна альтернатива недоцільна.

 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

еколого-інженерна підготовка передбачає:

  • польове обстеження ділянок проектування;
  • інженерно-геодезичні вишукування;
  • виготовлення проектно-кошторисної документації;
  • розроблення оцінки впливу на навколишнє середовище;
  • розміщення інвентарних тимчасових приміщень, необхідних для ведення робіт;
  • доставка на об’єкт необхідних машин та механізмів;
  • розбивка споруди на місцевості;
  • заборона проведення будь-яких видів гідро механізованих робіт у період нересту риби;
  • заборона проведення будь-яких видів гідро механізованих робіт в ночі;
  • влаштування стоянки механізмів на відстані не менше 25 м від меженного рівня р.Іршавка;
  • влаштування та утримання тимчасових доріг.

До заходів захисту території при будівництві належить:

  • дотримання технології, що передбачена проектом, при розробці грунтів з метою уникнення ерозійних процесів;
  • запобігання засмічення території об’єкту відходами будівництва.

щодо технічної альтернативи 1 – не розглядається.

щодо територіальної альтернативи 1 – не розглядається.

 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

- тимчасовий вплив на повітряне середовище при роботі двигунів внутрішнього згорання в період проведення будівельних робіт берегоукріплення, буде недовготривалим;

- шум від автотранспорту та будівельної техніки;

- можливе забруднення грунту та підземних вод нафтопродуктами та завислими речовинами з транспорту, який пересувається по території будівництва;

- можливий негативний вплив пов’язаний з незначним скаламученням вод ріки.

щодо технічної альтернативи 1 розробка та впровадження природоохоронних заходів, дає можливість уникнути забруднення навколишнього середовища, раціональне використання природних ресурсів під час проведення будівельних робіт та дотримання державних будівельних норм щодо охорони навколишнього середовища під час будівництва та експлуатації споруд, зумовлює відсутність іншої технічної альтернативи.

щодо територіальної альтернативи 1 – не розглядається.

 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

Планова діяльність підприємства належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля у відповідності до підпункту 7 пункту 10 частини 3 статті Закону України “Про оцінку впливу на довкілля».

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Геологічне середовище, навколишнє техногенне середовище, навколишнє соціальне середовище, атмосферне повітря, поверхневі та підземні води, грунти, флора і фауна.

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

14. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається  Державною архітектурно-будівельною інспекцією у Закарпатській області.

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Закарпатської обласної державної адміністрації

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та

 

88008, м.Ужгород, пл.Народна, 4, тел/факс.(0312) 616701, central@ecozakarpat.gov.ua

Урись Ігор Омельянович

контактна особа)

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь