Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Пройшла перша сесія міськради у 2019 році

Дата: 31.01.2019 16:13
Кількість переглядів: 997

   ?????????»?????° ?????? ???????°?????????° ???????????° ???°???°.Наприкінці січня відбулася ХІІ чергова сесія VІІІ скликання Іршавської міської ради. На порядок денний було висунуто десять питань. Серед головних – звіт міського голови за 2018 рік, затвердження плану роботи Іршавської міської ради на перше півріччя 2019 року, затвердження структури, штатного розпису та заробітної плати виконавчих органів, виконавчого апарату, структурних підрозділів, відділів, Іршавської міської ради на 2019 рік, внесення змін до міського бюджету на 2019 рік та розгляд земельних питань. На сесію були запрошені керівники та представники закладів освіти, охорони здоров'я, культури, спорту, громадських організацій та силових структур.

         Розпочалася сесія зі звіту міського голови про роботу міськради у 2018 році. У своєму виступі він більшу увагу приділив не стільки проробленій роботі за рік, оскільки звіт був розміщений на сайті і всі зацікавлені могли з ним ознайомитись, а на проблемних  питаннях,  які виникали у минулому році, причини невиконання та шляхи їх розв’язання. Оскільки громада у минулому році  отримала у повній мірі права міста обласного підпорядкування, тому прийшлося вирішувати питання не тільки розподілу коштів але й як їх заробити. Велика робота проводилась з промисловими підприємствами основного кола: «Ремверстат», «Абразивний завод», «Сандерс», та з підприємцями щодо сприяння їхній роботі з метою збільшення інвестицій та робочих місць, що в свою чергу збільшило надходження у бюджет. Завдяки цій роботі надходження у бюджет в окремі місяці збільшилось до 300 тис. грн. в місяць, але в цьому напрямку робота ще далеко не завершена.   Зупиняючись на недопрацюваннях,  в тому числі і міської ради, він зазначив що вся відповідальність за недоліки лежить на міському голові, оскільки перший керівник скеровує роботу всіх працівників міськради. У виступі  зазначалось, що на невиконання деяких завдань вплинули як об’єктивні причини так і суб’єктивні.

         З об’єктивних причин було названо відтік робочої сили, робота не в повну силу підприємств основного кола, які зараз частково не працюють або працюють далеко не на повну потужність, недосконала податкова система. А з суб’єктивних причин, то найголовніша це безумовно упереджене ставлення обласної влади до створення та функціонування самих ОТГ взагалі. Як наслідок всі додаткові кошти, які спрямовуються Кабінетом Міністрів – дотація з місцевого бюджету переданих з Держбюджету видатків на утримання закладів освіти, охорони здоров?я, Державний фонд регіонального розвитку, Дорожній фонд при розподілі в області до ОТГ практично не дійшли, що безумовно набагато ускладнило виконання багатьох завдань, оскільки потрібно було внутрішні кошти з бюджету розвитку громади направляти на захищені статті, щоб закрити бюджетні прогалини, які виникли в наслідок недофінансування закладів освіти, медицини тощо.

         Серед головних завдань, на яких зупинився голова – це повсякденна робота по покращенню інвестиційного клімату, що дозволить збільшити приток інвестицій, сприяння і розвиток малого та середнього бізнесу і на цій основі збільшити кількість робочих місць, що в свою чергу збільшить надходження до бюджету коштів з сплати ПДФО. Про необхідність цих кроків говорять самі цифри, бо якщо власні надходження до бюджету за 2019 рік становлять 49 млн. 690 тис. грн. то надходження від ПДФО становить 31 млн. грн., отже головним завданням стає створення додаткових робочих місць, збільшення фонду оплати праці і відповідно розміру середньої зарплати працюючих.

         Виходячи з цього були поставленні конкретні завдання,  по яких вже є деякі напрацювання. А саме планується реконструкція підприємства «Сандерс» із значною інвестицією, є попередні намітки по заводу «Ремверстат», реконструкція підприємства по розливу безалкогольних напоїв «Гроно», є вже значні напрацювання стосовно встановлення сонячної електростанції в с. Лоза. Очікувані інвестиції у 2019 році – близько 2 млн. євро. Ще одним  з головних завдань є легалізація  робочих місць, реєстрація суб?єктів підприємницької діяльності, інвентаризація та облік земель.

         Велику увагу потрібно приділити розвитку туризму та відпочинку, оскільки частково така база в місті вже створена підприємцями, а саме: готельно-ресторанні комплекси «Іллара», «Прага», «Стас», «Піподяр», «Версаль», «Іршава», «Астур», при яких створені цікаві атракції для відпочинку та розваг. Також сприятимуть цій роботі – постійно діючий при Іршавському МЦПО історико-краєзнавчий музей, оригінальні ковані вироби в центральній частині міста, скейт-парк та мотузковий парк «Тарзан».  

         До головних завдань також віднесено поточний та капітальний ремонт центральних доріг міста – Гагаріна, Федорова, Білецька, Шевченка. Ці дороги не є власністю міста. Зокрема вулиця Шевченка є власністю Служби автомобільних доріг, а три інші знаходяться на балансі області, але все одно співфінансування на ремонт цих доріг у межах міста потрібно буде проводити, оскільки для людей немає великого значення хто є власником і хто повинен проводити ремонт. Хоча заради справедливості варто відмітити, що ці дороги область повинна була передати місту хоча б у більш менш відремонтованому стані. Ускладнило ситуацію ще і те, що  місту також була передана дорога у с. Лоза, протяжністю 4 км.  у вкрай жахливому стані. В минулому році до 45 % капітального ремонту тут  виконано і планується завершити роботи в цьому році. Такі ж завдання стоять перед містом по капітальному ремонту комунальних доріг – Б. Хмельницького, Тітова, Фізкультурна-Спортивна та інші.

         Також велася розмова  про потребу зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти та медицини. Хоча в 2018 році вже зроблено певну роботу, а саме: капітально відремонтовано вбиральні у всіх школах міста, закуплено учнівський інвентар, зроблено поточний ремонт у всіх амбулаторіях та завдань ще є досить багато. Одне з головних, яке міськрада ще не виконувала – будівництво нового закладу первинної медицини кошти для якого надійшли з державного бюджету.

         На завершення голова наголосив, що виникали дискусії щодо доцільності створення ОТГ. Він зауважив, що з точки зору міської ради, створення ОТГ не є доцільним для керівництва, оскільки добавився значний об’єм робіт, тому що  в управління громади перейшли  всі заклади освіти, медицини, дорожнього та комунального господарства, але якщо говорити з точки зору економіки, то аналізувати потрібно слідуючим чином: якщо взяти 2017 рік, останній рік коли місто було районного підпорядкування, то усі кошти без вільних залишків, якими могло розпоряджатися місто – це було 13,5 млн. грн., у 2018 році таких коштів – 23 млн. грн., що ще раз показує реальну динаміку зростання надходжень до бюджету, якщо працювати на повну силу. А якщо врахувати і вільні залишки станом на 1 січня 2019 року, то в бюджет міста у 2018 році надійшло майже у три рази більше коштів, ніж у 2017.

         Після виступу звіт міського голови було затверджено.

         Також одноголосно було прийнято рішення про затвердження плану роботи міськради на перше півріччя 2019 року. Надалі депутати затвердили структуру, штатний розпис та заробітну плату керівників та працівників міськради на 2019 рік.

         У зв’язку з тим, що за новим законодавством первинна медицина не може оплачувати  медичних працівників, які працюють в загальноосвітніх школах депутати прийняли рішення про внесення змін до штатних розписів закладів освіти міста, а саме ввести до штатів закладів загальної середньої освіти посаду медичної сестри.

          Ще одним з головних питань було внесення змін до міського бюджету та його розподіл відповідно до залишку бюджетних коштів. По даному питанню доповідала головний бухгалтер міськради Марія Василівна Білей.

         Зокрема депутати значні суми коштів розподілили таким чином:

  • 8 593 733,00 грн.  субвенція з державного бюджету для первинної медицини Іршавської ОТГ. З них 500 000,00 грн. для придбання службового автотранспорту для медичних працівників амбулаторії загальної практики сімейної медицини та 8093733,00 грн. для будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини в м. Іршава;
  • 7 400 000,00 грн. для поточного та капітального ремонту доріг Іршавської міської ради ОТГ;
  • 1 865 000,00  грн. для  комунальних підприємств міста.  З них для КП «Тепло-Місто» 1500000,00 грн.(придбання сміттєвозу) та ІКПВ 365000,00 грн.  для придбання насосного обладнання, засувок, лічильників водопостачання.
  • субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів: 50 тис. грн. для ДПРЧ на придбання паливо-мастильних матеріалів, 50 тис. грн. Іршавському районному військовому комісаріату (забезпечення особового складу матеріально-технічними засобами-речовим майном), 30 тис. грн. Іршавському ВР ГУ ДМС України в Зак. обл. для придбання стільців для відвідувачів та канцтоварів. Також Національній поліції м. Іршава для встановлення додаткових відеокамер по місту виділено 90 тис. грн.;
  • 150 000,00 грн. для Програми забезпечення відпуском лікарських засобів окремим групам населення та за певними категоріями захворювань у разі амбулаторного лікування мешканців Іршавської ОТГ;

На завершення депутати розглянули та затвердили ряд питань із земельних відносин.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь