Інформація про роботу фінансового відділу Іршавської міської ради за перше півріччя 2025 року

Дата: 01.08.2025 17:36
Кількість переглядів: 140

      Фото без описуЗгідно пункту 36 частини першої ст. 2 Бюджетного кодексу України фінансовий відділ - установа, що, відповідно до законодавства України, здійснює функції зі складання прогнозу, складання, виконання місцевого бюджету, контролю за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, а також інші функції, пов’язані з управлінням коштами місцевого бюджету.

        Фінансовий відділ Іршавської міської ради створений міською радою з метою здійснення організаційно-функціональних повноважень у фінансовій сфері для забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку Іршавської міської територіальної громади, ефективного використання її фінансових ресурсів, формування та виконання бюджету, який забезпечує фінансовими ресурсами виконання власних та делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, виконання функцій в межах повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетним кодексом України та іншим бюджетним законодавством України.

           Основна діяльність головного розпорядника бюджетних коштів

        Фінансовий відділ Іршавської міської ради впродовж січня – липня 2025 року організовував складання, виконання місцевого бюджету, здійснював контроль за витрачанням коштів розпорядниками бюджетних коштів, здійснював загальну організацію та управління виконанням місцевого бюджету, координував діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, здійснював контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу щодо місцевого бюджету.

       З метою забезпечення безперебійності бюджетного процесу працівниками фінансового відділу у законодавчо визначені терміни складено річний та помісячний розпис доходів, видатків загального та спеціального фондів бюджету Іршавської міської територіальної громади на 2025 рік. Для забезпечення збалансованості бюджету затверджений розпис фінансування бюджету громади на 2024 рік. Відповідно до порядку, розпис направлено до органу Державної казначейської служби України. Згідно з розписом дохідна частина бюджету на 2025 рік затверджена в сумі 336 215,1 тис. грн. Видаткова частина бюджету на 2025 рік – в сумі 336 015,1 тис. грн. Зведені планові показники бюджету на 2025 рік відображені в програмному забезпеченні АIС «Місцеві бюджети» та на паперових носіях, зокрема: розпис доходів загального та спеціального фондів зведеного місцевого бюджету, розпис асигнувань загального і спеціального фондів за повною економічною класифікацією зведеного місцевого бюджету, розпис фінансування та кредитування, обсяги та розподіл міжбюджетних трансфертів з державного, обласного бюджетів.

        Підготовлено та доведено до головних розпорядників коштів лімітні довідки на 2025 рік в розрізі 36 кодів програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, що є підставою для формування та затвердження в установленому порядку кошторисів та планів асигнувань розпорядниками.

       Фінансовим відділом погоджувалась мережа розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету, реєстри змін до мережі розпорядників і одержувачів коштів місцевого бюджету.

      Щоденно впродовж 7 місяців 2025 року, в процесі виконання бюджету розроблялися та систематизувалися казначейські документи по доходах та видатках бюджету Іршавської міської територіальної громади.

     Щоденно опрацьовувалися та перевірялися звіти щодо залишків бюджетних призначень по розпорядниках коштів, залишків коштів на бюджетних рахунках. Проводилося фінансування бюджетних установ згідно поданих заявок (пропозицій) про виділення коштів з рахунків місцевого бюджету на рахунки головного розпорядника бюджетних коштів та реєстрів бюджетних фінансових зобов’язань, зареєстрованих в управлінні Держказначейства, в межах затверджених бюджетних призначень.

 Щоденно формувалася значна кількість фінансових зобов’язань розпорядниками коштів, по результатах яких працівниками відділу підготовлено 308 розпоряджень про виділення коштів з рахунків місцевого бюджету, окремо по загальному та спеціальному фондах. В установленому порядку підготовлено 180 довідок про зміни до розпису, забезпечуючи протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням.

     Крім того, заповнені в програмному забезпеченні Міністерства фінансів України «Merezha_ST» та подані в паперовому та електронному вигляді показники планів за мережею, штатами і контингентами установ, що фінансуються з бюджету, на 2025 рік.

     Впродовж січня-липня поточного року проводився реєстр щоденних надходжень в розрізі платників податків та інформування міського голови з даного питання. Станом на 01.07.2025 року виконання дохідної частини бюджету міської територіальної громади (без урахування трансфертів) склало 107,7  відсотка до плану на вказаний період з урахуванням змін (або на 8 652,8 тис. грн. більше плану на вказаний період з урахуванням змін);

     Всього з початку року перевірено та погоджено 143 електронних повідомлень та 32 електронних висновків про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, які зараховуються до місцевих бюджетів або підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами.

     На виконання статті 78-ї Бюджетного кодексу України готувались висновки фінансового відділу Іршавської  міської ради про обсяг залишку бюджетних коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) бюджету громади, висновки про перевиконання доходної частини загального фонду бюджету Іршавської міської територіальної громади. На підставі офіційних висновків фінансового органу та з врахуванням пропозицій головних розпорядників бюджетних коштів, протягом звітного періоду працівниками відділу було підготовлено та винесено на розгляд сесії міської ради 8 проєктів рішень.

    На виконання доручення департаменту фінансів Закарпатської ОВА щомісячно надавалась інформація щодо здійснення аналізу надходження до місцевих бюджетів; інформація щодо використання коштів місцевих бюджетів, готували інформацію:

- про стан нарахування та виплати заробітної плати;

- щодо розподілу вільних залишків, коштів, отриманих від перевиконання дохідної частини загального фонду, інформацію щодо уточнених планових показників залишків коштів на рахунках місцевих бюджетів;

- щодо виконання завдання щодо відсічі збройної агресії;

- щодо спрямування коштів на виконання завдань оборони та захисту безпеки населення.

     Працівниками відділу опрацьовано 327 документів вхідної кореспонденції; подано до департаменту фінансів облдержадміністрації та інших установ та організацій 111 інформацій, що стосуються бюджету міської громади.

   Працівники відділу постійно беруть участь у онлайн – семінарах та навчаннях, щодо організації бюджетного процесу. Перевірено всі проекти рішень міської ради, що стосуються затвердження місцевих регіональних програм чи внесення змін до них.

    Начальником фінансового відділу видано 44 накази по основній діяльності, 11 наказів по особовому складу та 6 наказів по відпустках та відрядженнях.

    Постійно здійснюється контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу, здійснюються інші передбачені Законом повноваження.

Начальниця фінансового відділу Іршавської міської ради                            Оксана Пацкан


« повернутися до розділу «НОВИНИ»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь