Іршавська міська рада

Закарпатської області

Житлова субсидія на неопалюваний сезон: кому необхідно звернутися

Дата: 08.04.2025 09:59
Кількість переглядів: 81

Фото без опису

Більшості одержувачів, які мали житлову субсидію в опалювальний сезон, її перепризначать автоматично.

📍 Головна умова – дані про ваш майновий стан чи склад домогосподарства не зазнали змін. Якщо ж такі зміни відбулися, про це необхідно повідомити Пенсійний фонд.

☝️Водночас для призначення субсидії на неопалювальний період обов'язково треба звернутися до ПФУ, якщо ⤵️

▪️ви орендуєте житло, за яке сплачуєте житлово-комунальні послуги;

▪️у складі домогосподарства є ВПО;

▪️кількість тих, хто фактично проживає в житловому приміщенні, менша, ніж кількість зареєстрованих у ньому;

▪️ваше домогосподарство претендує на призначення житлової субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

▪️на опалювальний період субсидію було призначено в розмірі 0 грн.

🔎 У разі подання заяви протягом двох місяців з початку неопалювального сезону (тобто у травні або червні) житлова субсидія все одно призначається з початку сезону.

Як можна подати документи до ПФУ

Зараз діє спрощений механізм звернення за житловою субсидією, без збирання довідок і витрачання часу на заповнення декларації.

🙋🏻 Заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації, яка наявна в офіційних реєстрах.

Подати спрощене звернення для призначення субсидії (або заяву та  декларацію, якщо ви вирішили подати повний пакет документів) можна ⤵️

✔️ поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України (ПФУ);

✔️ через портал електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua/ (обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу») або мобільний додаток ПФУ;

✔️ через портал Дія (ввівши у пошуку «Заява на субсидію»);

✔️ у центрах надання адміністративних послуг;

✔️ через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.

👉 Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати КЕП можна в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів, перелік яких можна знайти тут: https://czo.gov.ua/ca-registry.

Докладніше ➡️ https://tinyurl.com/5n8kzh5w 

Закарпатська ОВА 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь