Іршавська міська рада

Закарпатської області

Актуалізуйте свої дані в ЦНАПі та отримайте Витяг про місце реєстрації!

Дата: 25.03.2025 09:34
Кількість переглядів: 89

Фото без опису

Шановні мешканці Іршавської міської територіальної громади!💡

НАГАДУЄМО про необхідність у строк до 01 травня 2025 року актуалізації персональних даних в громаді! 💡

Відділом «Центр надання адміністративних послуг» міської ради постійно проводиться уточнення до електронної бази Реєстру територіальної громади з метою його актуалізації, на основі даних яких і видаються довідки жителям громади в установи та організації при оформленні соціальних пільг, виплат, допомог, дотацій інше. Тобто, реєстрація у Реєстрі є важливим елементом, який забезпечує належний рівень соціального обслуговування, підтримки та правового захисту для кожного мешканця! Це також сприяє точнішому плануванню бюджету та соціальних програм для громади тощо.

Проте залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінилися, але інформація в реєстрі залишилася попередньою або дані громадян просто не внесені до РТГ. Зокрема, звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні. Громадяни, дані яких внесені в Реєстр та актуалізовані, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.

Відсутність даних в РТГ в подальшому унеможливлює для громадян отримання електронних публічних послуг. Тому звертаємось до всіх мешканців громади!

📌Для перевірки існуючих електронних даних за адресою місця реєстрації, мешканцям Іршавської міської територіальної громади пропонуємо у зручний для кожного спосіб звернутися до адміністраторів ЦНАПу в м.Іршава, а також у місця з віддаленим місцем роботи у с.Загаття, с. Ільниця , а невдовзі буде і в с.Чорний Потік, з метою уточнення:

- чи всі мешканці, зареєстровані у житловому приміщенні внесені до Реєстру;

- чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;

- внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних у Реєстрі територіальної громади жителі громади зможуть отримати Витяг про місце реєстрації.

Для актуалізації даних у Реєстрі територіальної громади необхідно подати такі документи:

- документи, що посвідчують особу (всіх зареєстрованих);

- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);

- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

- правовстановлюючі документи на житло;

- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища)

Крім того, ви можете актуалізувати свої дані на порталі «Дія» за посиланням https://diia.gov.ua/.../aktualizaciya-danih-u-reyestri...

Витяг буде сформовано, якщо інформація про особу міститься у Реєстрі територіальної громади. Витяги, отримані як в електронній так і в паперовій формі, мають однакову юридичну силу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь