Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2024 рік
З метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого клімату, запобігання проявам корупції та усунення різного роду посередництва під час їх надання, а також відповідно до Закону України „Про адміністративні послуги» у територіальній громаді діє відділ «Центр надання адміністративних послуг».
До Переліку адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затвердженого рішенням сесії Іршавської міської ради від 30.05.2023 року № 2506, входить 235 адміністративних послуг.
За 2024 рік суб'єктам звернення надано 11166 адміністративних послуг, а саме:
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ НЕРУХОМОГО МАЙНА
397 - державна реєстрація права власності на нерухоме майно;
210 - надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
27- державна реєстрація речового права, похідного від права власності.
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ/ПЕРЕБУВАННЯ ОСОБИ
5862 -видача витягів з реєстру територіальної громади;
702 - реєстрація місця проживання дітей до 14 років;
456 – реєстрація місця проживання;
146 – зняття із зареєстрованого місця проживання;
83 - декларування місця проживання.
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН
530 - надання витягу з державного земельного кадастру.
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
59 - присвоєння та зміна адреси;
32 – надання будівельного паспорта забудови земельної ділянки;
24 – надання містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкту будівництва;
37 – реєстрація декларації (внесення змін до декларації) про готовність до експлуатації,
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ ОПІКИ ТА ПІКЛУВАННЯ
12 – надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу (дарування, міни) на ім’я повнолітньої особи житла право користування яким мають діти;
25 – надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування має дитина.
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ У СФЕРІ Відділу управління комунальним майном, житлово – комунального господарства та приватизації
66 – видача посвідчення, громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту;
33 - послуги Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з реєстрації потужностей операторів ринку;
166 - послуг з надання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, по яких зроблено та передано на подальше опрацювання звіт до Закарпатської ОВА;
1057 – здійснено актуалізацію даних військовозобов’язаного;
3 – послуг – видача дозволу на спеціальне водокористування;
510 - послуг з видачі довідок різноманітного характеру, а саме:
428 – видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні будинку осіб;
40 – видача довідки про перейменування вулиці;
9 – видача довідки про фактичне місце проживання;
33 – видача довідки про те, що місце проживання спадкоємця на день смерті спадкодавця було зареєстровано за однією адресою та про інших зареєстрованих на день смерті за адресою померлого;
Здійснено ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.
Також здійснюється відписка на судові та інші запити, здійснюється подача звітів та надання різного роду інформації та консультації.
Постійно здійснюється моніторинг діяльності ЦНАПу.
Також адміністратори ЦНАПу проходять онлайн - навчання, беруть участь у різних семінарах та вебінарах.
Щомісячно у четверту п’ятницю з 9.00 до 15.00 у приміщенні відділу «Центр надання адміністративних послуг» проводить прийом громадян спеціаліст відділу обслуговування Управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.
Керівниця відділу «ЦНАП» Наталія Лівак