Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян у міську раду за 2024 рік
Відповідно до вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, проаналізовано стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Іршавської міської ради за 2024 року.
Протягом звітного періоду в міській раді робота зі зверненнями громадян проводилась у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Основною формою роботи зі зверненнями громадян у відділі організаційного забезпечення та діловодства міської ради є: контроль за забезпеченням розгляду письмових пропозицій, заяв і скарг громадян відділами міської ради, згідно з накладеної на них резолюції керівництвом, організація прийому громадян керівництвом міської ради, надсилання звернень для їх вирішення уповноваженим на те органам, здійснення реєстрації та обліку звернень, узагальнення письмових та усних звернень громадян, підготовка аналітичних довідок з питань роботи зі зверненнями громадян, вивчення причин, які породжують скарги, контроль в межах повноважень за дотриманням законодавства про звернення громадян.
Систематично оновлюються інформаційні стенди, які розміщені у доступному для огляду місці, з урахуванням змін до діючого законодавства, що регламентує роботу зі зверненнями громадян та графіки прийому громадян.
Протягом 2024 року до Іршавської міської ради надійшло 2612 індивідуальних та колективних звернень, що на 665 звернень більше, ніж в 2023 році. З них, на особистому прийомі – 298, усних (телефонних) - 41.
Кількість звернень, що надійшли поштою – 2316, з них колективних звернень – 22, повторних – 9, осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 137, з питань соціального захисту – 747, аграрної політики та земельних відносин – 566, комунального господарства – 27, житлової політики – 43, сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 32, заяви членів багатодітних сімей, одиноких матерів - 46, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 42, учасників бойових дій, військовослужбовців та їх родичів – 367, інших категорій - 278. Найбільша кількість звернень надійшла від мешканців м. Іршава , Ільницького та Осійського старостинських округів.
Основну частину звернень, з якими звертаються громадяни пов’язані з наданням консультацій щодо оформлення різних видів соціальних послуг та надання матеріальної допомоги. Для забезпечення виплат одноразових грошових допомог затверджена міська бюджетна програма «Турбота» та «Програма соціальної підтримки ветеранів війни, військовослужбовців та членів їх сімей, вшанування пам’яті загиблих - мешканців Іршавської міської територіальної громади на 2023-2024 роки».
На другому місці - питання аграрної політики та земельних відносин, зокрема:
- затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу її у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд;
- передача у власність земельної ділянки для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд;
- надання дозволу на розробку технічної документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки в користування на умовах оренди.
На виконання вимог законодавства України, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів місцевого самоврядування, міська рада надає можливість громадянам звертатись до керівництва за допомогою електронного зв’язку (Інтернету). Надіслати електронне звернення можна на електронну адресу rada@irshava.info. Так, протягом 2024 року в міській раді зареєстровано 29 електронних звернень.
Питання, підняті заявниками у своїх зверненнях, керівництвом міської ради та працівниками її структурних підрозділів вирішуються в більшості позитивно, надаються кваліфіковані роз’яснення, у разі необхідності, надсилаються за належністю в інші організації, деякі з них ще знаходяться на стадії розгляду.
Всі звернення, які надійшли до міської ради, були вчасно опрацьовані уповноваженими структурними підрозділами міської ради.
Також застосовується практика виїзної форми роботи керівництва ради з населенням в старостинські округи територіальної громади. Аналізуються і оперативно усуваються причини, що породжують повторні звернення.
Іршавська міська рада і надалі працює над забезпеченням якісної роботи щодо розгляду звернень громадян, організації їх особистого прийому у відповідності до вимог чинного законодавства.