ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ
ЗАЯВА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ детального плану території для будівництва та обслуговування будівель торгівлі в І.Замовник: Виконавчий комітет Іршавської сільської ради Юридична адреса: Індекс: 90125; Закарпатська область, Хустський район. м.Іршава. пл.Народна.2: тел -, rada@irshava.info: proekt.irshava@gmail.com 2. Вид та основні цілі документа державного планування: Детальний план території для будівництва та обслуговування будівель торгівлі в м.Іршава, вул. Карпатської Січі, 20/4 , Хустського району, площею 0,0602 га кадастровий номер 2121910100:06:009:0166 розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови земельної ділянки в м. Іршава та підлягає стратегічній екологічній оцінці. З.Інформація про те, якою мірою документдержавного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів). Об’єкт цього дослідження земельної ділянки, знаходяться в північній частині м.Іршава. Перша загальною площею 0,0602 га, з кадастровим номерами 2121910100:06:009:0166. Земельні ділянки знаходяться в зоні землі промисловості. Цільове призначення земельних ділянок - Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі. На проектованому об’єкті передбачається розміщення таких об’єктів: -склад-магазин; Запроектований об’єкт склад-магазин відповідає вимогам ДБН Б.2.2-12:2018 «ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА ТЕРИТОРІЙ», та Державним санітарним правилам планування та забудови населених пунктів. |
4. Ймовірні наслідки від господарської діяльності. А) Для довкілля, у тому числі для здоров’я населення. (Оцінка за видами та кількістю очікуваних ризиків впливу (відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення в результаті провадження планової діяльності). У процесі будівництва та експлуатації житлового будинку, господарських будівель та споруд можливе виникнення різноманітних ризиків впливу на навколишнє природне середовище, а саме: |
Відходи, (побутове сміття), що будуть утворюватися під час експлуатації збираються в контейнери, та вивозяться спеціалізованим організаціями згідно графіку та по мірі необхідності. У разі виявлення та ідентифікації серед побутового сміття небезпечних відходів, - необхідно вживати заходів для їх видалення та утилізації відповідно до вимог чинного законодавства України. Поверхневі та підземні води. До потенційних джерел впливу на поверхневі ґрунтові води відносяться забруднені води після миття автотранспорту. Дощові води передбачено відводити з території об’єкту по спланованій поверхні до дощеприймальних лотків через гідрозатвори бензо-маслоуловлювача, і далі на очистку в систему дощової каналізації. Очищення стічних вод на житловому будинку це, боротьба з такими забрудненнями як ПАР (поверхнево-активні речовини), та очищення від нафтопродуктів. ПАР (поверхнево-активні речовини, детергентів,) - це хімічні сполуки органічної природи, які мають здатність зменшувати поверхневий натяг води, і використовуються для очищенні транспортних засобів від пилу, забруднень та інше. Відведення господарсько-побутових стоків передбачено у закриту внутрішньо майданчикову систему господарсько-побутової каналізації, та їх очистки на запроектованих локальних очисних спорудах. Очищені стоки передбачається зберігати в герметичній ємкості, з повторним використанням. Ґрунт та надра. У процесі будівництва та експлуатації даних склад-магазин створення додаткових негативних впливів на грунт та надра не передбачається. Проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу. Всі майданчики, під’їзди та доріжки передбачаються з влаштуванням мощення з елементів ФЕМ. Типи покриття прийняти із дотриманням діючих норм, виходячи з експлуатаційної доцільності. Шкідливий вплив на атмосферне повітря від господарської діяльності склад- магазин не передбачається. Акустичний вплив. Під час будівництва, від роботи будівельної техніки можливе виконання тимчасового додаткового шумового навантаження. Під час експлуатації рівень технологічного шуму не перевищуватиме 75 ДБ. Світлове, теплове та радіаційне забруднення. Очікування перерахованих впливів від діяльності склад-магазин не передбачається. Флора та і фауна. З огляду на характер запланованих робіт, впливу на місцеву фауну та флору не очікується. Тверде покриття склад-магазин не передбачає знищення рослин чи тварин. Геологічне середовище. Очікується позитивний вплив. |
Технологічні ризики - аварії, що можуть вплинути на здоров’я населення. Б) Для територій з природоохоронним статусом: Запроектовані склад-магазин знаходиться на віддалі 2500 м від річки Іршавка, таким чином не має впливу на природоохоронний об’єкт. В) Транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення: Виконання та реалізація детального плану зазначеної ділянки не матиме негативних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.
Альтернативні земельні ділянки для розміщення склад-магазин, які би відповідали аналогічним санітарним, екологічним та будівельним вимогам на території села не розглядаються.
Під час проведення процедури стратегічної екологічної оцінки передбачені заходи для запобіганням негативному впливу на довкілля та здоров’я населення:
Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.
Для запобігання негативному впливу на довкілля та здоров’я населення передбачені такі заходи:
Заходи щодо пожежної безпеки. Витримані протипожежні відстані. Заплановано 2 підземних протипожежних резервуарів 50 куб.м, кожний. На території забороняється розведення вогнищ, спалювання відходів. Плануються завчасні заходи по недопущенню виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру. З цією метою розроблені переліки заходів з попередження надзвичайних ситуацій окремих видів, які регламентують поточну діяльність. Захисні заходи цивільної оборони. Захисні споруди на території об’єкту проектом не передбачені. Під час небезпеки евакуація персоналу планується власним автотранспортом та/або організація транспортування автобусами до найближчої споруди цивільного захисту, узгодженої з ДСНС Закарпатської області. Запобігання можливості проведення диверсійних або терористичних актів і стороннього втручання в діяльність об’єктів. Для попередження та захисту об’єкту необхідно проведення наступних попереджувально-захисних заходів:
|
Компенсаційні заходи. На всіх етапах реалізації ДПТ проектні рішення будуть здійснюватись в відповідності з нормами і правилами охорони навколишнього середовища і вимог екологічної безпеки, в тому числі вимоги Закону України «Про охорону земель»; Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тощо. Звіт про стратегічну екологічну оцінку міститиме таку інформацію:
Зауваження та пропозиції подавати до виконавчого комітету Іршавської сільської ради. Строк подання зауважень і пропозицій становить 10 днів з дня оприлюднення заяви. |
|