Шановні споживачі! Звертаємо вашу увагу, що з 5 лютого 2024 року в Закарпатті почались відключення від енергоспоживання тих споживачів, котрі впродовж тривалого періоду часу не оплачували рахунки й допустили значний приріст заборгованості.

Відключення відбуваються виключно згідно з дотриманням вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії та після попередження про відповідну процедуру. 

Закликаємо споживачів у найкоротші терміни проаналізувати свої платежі за електроенергію та, за наявності заборгованості, спрямувати всі свої фінансові можливості для сплати рахунків. Не допускайте припинення енергопостачання, адже процедура відключення та підключення тягне за собою додаткові видатки.

Нагадуємо, що для вразливих верств населення діє програма субсидіювання: оформлення субсидій допоможе уникнути боргів. Іде назустріч споживачам і наше товариство: ми укладаємо угоди на реструктуризацію заборгованості, детально про це: https://bit.ly/3UP8Amn  

Перевірити свій стан рахунку та оплатити спожиту електроенергію можна швидко та без комісії в Електронній абонентській книжці ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: https://bit.ly/3L3grck

Також для зручності споживачів працюють численні онлайн-сервіси для дистанційної оплати рахунків: https://bit.ly/3tRVmGE. При цьому у багатьох випадках ви можете оплачувати рахунки навіть без комісії!

Якщо у вас є питання щодо нарахувань за спожиту електроенергію, заборгованості, погашення боргу та реструктуризації, звертайтесь у робочий час до: 

  • кол-центру: 0800505960;
  • інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;
  • Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log.

 

Компанії Групи Tolk вдячні всім споживачам, які вчасно та в повному обсязі розраховуються за спожиту електроенергію! Працюємо й спільно наближаємо перемогу України!