Шановні споживачі! Нерідко фахівці ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) зіштовхуються з ситуаціями, коли споживачі сплачують кошти за спожиту електроенергію за невірними реквізитами.

Такі ситуації можуть виникати з різних причин: неуважність, поспішність тощо. Також у програмних рішеннях різних банків можуть «підтягуватись» невірні чи застарілі шаблони реквізитів. Через це оплачені Вами кошти можуть піти на інші рахунки, а не зарахуватися за призначенням платежу, а саме в оплату електроенергії. Це призводить до невчасного зарахування сплачених Вами коштів і, як наслідок, виникнення заборгованості за вашим особовим рахунком. Відповідно, доводиться витрачати багато часу та зусиль, щоб знайти кошти, повернути їх, спрямувати за належністю.     

З огляду на це просимо всіх споживачів – і побутових, і непобутових! – звіряти  розрахункові рахунки при оплаті в касах чи терміналах банків, у створених Вами шаблонах в онлайн-сервісах банківських установ.

Увага! Правильний рахунок завжди вказаний на платіжному документі ТОВ «Закарпаттяенергозбут»!

Звірити реквізити можна, перейшовши на сайт товариства за посиланням: https://bit.ly/30GUhIo

Найпростіший спосіб звірити реквізити та суму до оплати – реєстрація в Електронній абонентській книжці ТОВ «Закарпаттяенергозбут»:

  • для «Дому» - https://pay.zakarpatzbut.energy/home (є можливість звірити реквізити, і оплатити рахунки)
  • для Компаній - https://pay.zakarpatzbut.energy/company (можливість звірити реквізити, перевірити стан рахунку, роздрукувати рахунки тощо).

Для уточнення інформації також можна звернутися:

  • до кол-центру за номером: 0800505960;
  • до інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92.

Графік роботи: Пн–Чт: 08:00-17:00; Пт: 08:00–16:00; обід: 12:00–12:48).

Команда ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) щиро вдячна за порозуміння та вчасну оплату.

Працюємо, підтримуємо економіку країни!

Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk)