Відділ управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради (далі - Відділ) здійснює контроль за обліком та використанням майна комунальної власності, виступає орендодавцем комунального майна міської ради, веде квартирний облік громадян при виконавчому комітеті міської ради та облік осіб, що потребують надання житлових приміщень з фонду для тимчасового проживання (внутрішньо переміщені особи), здійснює видачу посвідчень громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту тощо.

За листопад 2023 року взято на квартирний облік 5 осіб, що потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання.

Розроблено і винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 7 проєктів рішень та 3 проєкти рішень на розгляд сесії Іршавської міської ради.

Проведено одне засідання комісії з питань управління майном і приватизації, будівництва, архітектури, інфраструктури, благоустрою, надзвичайних ситуацій та засобів масової інформації (голова комісії Веждел А.А.) де розглянуто 21 питання.

Комісією з оренди з оренди комунального майна Іршавської міської ради (голова комісії - Васильцюн І.П.) проведено 2 засідання під час яких розглянуто 4  питання, що в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради.

          У листопаді 2023 року проведено одне засідання комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення незалежної оцінки вартості майна комунальної власності Іршавської міської ради Закарпатської області (голова комісії Матіко І.І.).

Відділом видано 2 посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту.

Щотижнево надавалася інформація до відділу соціального захисту населення міської ради щодо моніторингу актуального стану справ із забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб на території Іршавської міської територіальної громади, а також інформація на запити Хустської районної державної адміністрації з питань, що належить до компетенції Відділу.

Відділом укладено 2 договори оренди за результатами проведення електронних аукціонів та 1 договір без проведення електронного аукціону, які оприлюднено в електронній торговій системі відповідно до вимог чинного законодавства. До одного договору оренди майна складено акт про заміну сторони договору оренди у зв’язку з реорганізаціє орендаря.

За звітний період працівниками Відділу розглянуто 14 заяв та листів фізичних та юридичних осіб.

Щомісячно здійснюється нарахування орендної плати відповідно до укладених договорів оренди та проводиться детальний аналіз надходжень за користування комунальним майном у відповідності до визначених термінів. Так, за листопад 2023 року надходження до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна склали 206 094,67 грн.

Працівниками відділу систематично вживаються заходи щодо проведення актів звірки по сплаті орендної плати. Готуються акти звірки у разі виникнення в орендаря простроченої дебіторської заборгованості або у випадку закінчення терміну дії договору оренди.

Здійснюється контроль та перевірка документів, які надходять до Відділу, на відповідність чинному законодавству України, в тому числі рішенням Іршавської міської ради, її виконавчого комітету та розпорядженням Іршавського міського голови.

          З 01 жовтня по 31 грудня 2023 року триває щорічна перереєстрація осіб, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради.

 

Начальник відділу                                                        Віта ЧОРНОЛИЧАК