Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Інформація відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради про пророблену роботу за вересень-жовтень 2023 року

Дата: 16.11.2023 10:39
Кількість переглядів: 132

       Фото без опису        Основними завданнями відділу управління комунальним майном житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради (далі-Відділ) є забезпечення дотримання вимог Конституції України та Законів України, Актів Президента України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, рішень Іршавської міської ради, виконавчого комітету міської ради та розпоряджень міського голови з  питань, які стосуються управління майном комунальної власності, житлово-комунального господарства та приватизації.   

Працівники Відділу беруть участь у роботі комісій, створених відповідно до рішень сесії та виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, постійно працюють над удосконаленням роботи Відділу.

Враховуючи зміни у законодавстві, працівники Відділу беруть участь в онлайн навчаннях та семінарах, а також щотижнево проводяться наради з питань діяльності Відділу.

Протягом вересня-жовтня 2023 року взято участь у онлайн семінарі на тему: «Основні законодавчі зміни щодо спрощення управління багатоквартирними будинками: практичний аналіз» та тренінгу на тему: «Створення безпечного простору у громаді: Методика проведення аудитів безпеки». Даний проєкт реалізується завдяки фінансовій підтримці Уряду Великої Британії в межах проєкту «Жінки. Мир. Безпека»: відповідь на виклики воєнного часу», який виконується Українським Жіночим Фондом у партнерстві з ГО «Ла Страда – Україна», Асоціацією жінок-юристок України «Юрфем», Інформаційно-консультаційним жіночим центром, Українською фундацією громадського здоров’я та Центром «Жіночі перспективи» за сприяння Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та Апарату Урядової уповноваженої з питань гендерної політики Катерини Левченко.

З 01 жовтня 2023 року стартувала щорічна перереєстрація осіб, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради, яка триватиме по 31 грудня поточного року включно. Відділом вживаються заходи щодо уточнення облікових даних громадян, які перебувають на квартирному обліку.

          Щоквартально Відділом надається інформація до Хустської районної державної адміністрації:

- щодо кількості осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, учасників війни та осіб деяких категорій згідно із Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які перебувають на квартирному обліку;

-щодо створення регіональних житлових програм;

-щодо потреб забезпечення житлом внутрішньо переміщених осіб та наявне у комунальній власності громади житло, яке може бути виділене у тимчасове користування внутрішньо переміщених осіб.

          Щотижнево надається інформація до відділу соціального захисту населення міської ради щодо моніторингу актуального стану справ із забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб на території Іршавської міської територіальної громади.

          Працівниками Відділу розроблено та винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 3 проєкти рішень та на розгляд сесії міської ради - 1 проєкт рішення, які стосуються діяльності Відділу.

Взято участь у 1 засіданні постійної комісії міської ради з питань управління майном і приватизації, будівництва, архітектури, інфраструктури, благоустрою, надзвичайних ситуацій та засобів масової інформації (голова комісії Веждел А.А.) де було розглянуто 35 питань.

26 вересня та 23 жовтня поточного року Відділом проведено засідання комісії з оренди комунального майна Іршавської міської ради (голова комісії Васильцюн І.П.) де розглянуто 8 питань, які в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради. 

За результатами проведення електронних аукціонів укладено та оприлюднено в електронній торговій системі 3 договори оренди комунального майна.

Вжито організаційних заходів з підготовки до продажу шляхом проведення електронних аукціонів об’єктів малої приватизації комунальної власності Іршавської міської ради.

З результатами спільної роботи Відділу з комісією з питань виявлення, обліку та набуття у комунальну власність Іршавської міської ради майна відумерлої спадщини та безхазяйного майна, до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно внесено відомості про взяття на облік міської ради безхазяйного нерухомого майна, якими є лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури - підвісні пішохідні мости, що розташовані на території м. Іршава.

За вересень-жовтень поточного року Відділом видано 7 посвідчень громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту Іршавської міської територіальної громади.

          Відділ здійснює нарахування та контроль за повнотою і своєчасністю сплати орендної плати відповідно до укладених договорів оренди. Так, надходження за вересень-жовтень 2023 року до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна склали 410993,42 грн.

За звітній період працівниками Відділу розглянуто 20 заяв та листів фізичних і юридичних осіб.

           Працівники Відділу постійно здійснюють моніторинг змін законодавства у сфері управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації з метою своєчасного застосування їх на практиці при виконанні основних завдань і повноважень Відділу.

 

 

 

Начальник відділу                                                        Віта ЧОРНОЛИЧАК

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь