Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Про пророблену роботу «Центру надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради

Дата: 23.10.2023 17:01
Кількість переглядів: 288

Фото без опису

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради діє відповідно до Закону України „Про адміністративні послуги»  - з метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого клімату, запобігання проявам корупції під час їх надання.

За ІІІ квартал поточного року у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради надано 2104 адміністративні послуги. З них:

1468 послуг пов’язаних з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання:

  • 950 -видача витягів з реєстру територіальної громади;
  • 141 - реєстрація місця проживання;
  • 340 - реєстрація місця проживання дітей до 14 років;
  • 35 – зняття із зареєстрованого місця проживання.

176 послуг із земельних питань, а саме витяги з державного земельного кадастру - 170 та витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку – 6.

69 послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) з них повідомлення про початок будівництва – 29 та декларації про готовність до експлуатації – 40.

59 – з реєстрації права власності на нерухоме майно та 27 - надання інформації з ДРРП на нерухоме майно.

52 послуги з надання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, по яких зроблено та передано на подальше опрацювання звіт до Закарпатської ОВА.

19 послуг відділу містобудування та архітектури Іршавської міської ради.

17 послуг з видачі посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту.

Також адміністраторами відділу видано 202 довідки різного характеру.

Та ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.

Також здійснюється відписка на судові та інші запити, здійснюється подача звітів та надання різного роду інформації та консультації.

Постійно здійснюється моніторинг діяльності ЦНАП.

Також адміністратори ЦНАП проходять онлайн навчання, беруть участь у різних семінарах та вебінарах.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь