Інформація про роботу фінансового відділу Іршавської міської ради
Фінансовий відділ Іршавської міської ради є виконавчим органом міської ради, юридичною особою публічного права.
Основні напрямками роботи фінансового відділу протягом січня-серпня 2023 року:
- забезпечення реалізації державної бюджетної політики в межах територіальної громади;
- складено і затверджено розпис міського бюджету на 2023 рік;
- розроблено та доведено до головних розпорядників коштів міського бюджету лімітні довідки на 2023 рік;
- внесено, в установленому порядку, 120 довідок про зміни до розпису, забезпечуючи протягом бюджетного періоду відповідність розпису міського бюджету встановленим бюджетним призначенням;
- складено та затверджено паспорти по бюджетних програмах, виконання яких безпосередньо забезпечує Фінансовий відділ;
- перевірено та погоджено 125 паспортів бюджетних програм головних розпорядників коштів міського бюджету;
- перевірено правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами та організаціями, які фінансуються з міського бюджету;
- постійно проводиться робота по забезпеченню виконання міського бюджету, разом з територіальними органами Державної податкової служби України, Державної казначейської служби України, іншими структурними підрозділами ради ;
- підготовлено і подано міській раді 3 офіційних висновки про обсяг залишків коштів загального та спеціального фондів та перевиконання дохідної частини міського бюджету, для прийняття рішень про внесення змін до міського бюджету на 2023 рік;
- щоденно здійснюється розподіл та перерахування коштів з рахунків міського бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів та іншим бюджетам відповідно до вимог чинного законодавства;
- погоджено 134 висновків та подано їх контролюючим органам щодо повернення помилково чи надміру зарахованих коштів до міського бюджету;
- подано на розгляд сесії міської ради 8 проектів рішень що стосуються бюджету територіальної громади;
- опрацьовано 211 документів вхідної кореспонденції;
- подано до департаменту фінансів облдержадміністрації та інших установ та організацій 160 інформацій, що стосуються бюджету міської громади;
- працівники відділу взяли участь у 15 онлайн-семінарах щодо організації бюджетного процесу;
- перевірено всі проекти рішень міської ради, що стосуються затвердження місцевих регіональних програм чи внесення змін до них;
- працівниками відділу проведено розрахунки щодо забезпечення коштами у 2023 році на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетних установ громади та оплату енергоносіїв закладів бюджетної сфери, з метою виявлення додаткових резервів. Таким чином, вказані виплати забезпечено асигнуваннями в повному обсязі;
- здійснюється щоденний аналіз надходжень до міського бюджету у розрізі платників податків та інформування міського голови з даного питання. Станом на 01.09.2023 року виконання дохідної частини бюджету міської територіальної громади ( без урахування трансфертів ) склало 111,9 відсотка до плану на вказаний період з урахуванням змін( або на 12 240,3 тис.грн. більше);
- подано на розгляд сесії міської ради та затверджено річний звіт про виконання міського бюджету за 2022 рік;
- начальником фінансового відділу видано 45 наказів по основній діяльності та 15 наказів по особовому складу;
- постійно здійснюється контроль за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу;
- розглядає у встановленому законодавством порядку звернення громадян, підприємств, установ і організацій;
- здійснюються інші передбачені законом повноваження.
Начальник фінансового відділу Оксана Пацкан