Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Інформація відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради про пророблену роботу за перше півріччя 2023 р.

Дата: 07.07.2023 09:10
Кількість переглядів: 200

     Фото без опису

      Відділ управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради (далі-Відділ) у своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами президента України, Кабінету Міністрів України постановами Верховної Ради України, рішеннями Іршавської міської ради, виконавчого комітету Іршавської міської ради та розпорядженнями Іршавського міського голови.

Відділ здійснює контроль за обліком, використанням, збереженням майна комунальної власності, виступає орендодавцем комунального майна міської ради, а також веде квартирний облік громадян при виконавчому комітеті міської ради та облік осіб, що потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання (внутрішньо переміщені особи).

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 28.04.2023р. № 85 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту Іршавської міської територіальної громади Закарпатської області» Відділу делеговано повноваження з видачі посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту Іршавської міської територіальної громади Закарпатської області. Станом на 01.07.2023р. Відділом видано 4 посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту.

          За перше півріччя 2023 року проведено 7 засідань комісії з оренди комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області (голова комісії – Васильцюн І.П.) де розглянуто 15 питань, які в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради.

Взято участь у 4 засіданнях постійної комісії міської ради з питань управління майном і приватизації, будівництва, архітектури, інфраструктури, благоустрою, надзвичайних ситуацій та засобів масової інформації (голова комісії – Веждел А.А.) де розглянуто 54 питання.

Проведено засідання комісій з питань виявлення, обліку та набуття у комунальну власність Іршавської міської ради відумерлої спадщини та безхазяйного майна та з відбору суб’єктів оціночної діяльності для здійснення незалежної оцінки вартості майна комунальної власності міської ради (голова комісії - Матіко І.І.).

24 березня та 21 квітня 2023 року проведено засідання громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Іршавської міської ради (голова комісії - Васильцюн І.П.) на якому розглянуто 6 питань. Станом на 01.07.2023р. на квартирному обліку при виконавчому комітеті Іршавської міської ради перебуває 41 особа, з яких 4 особи - особи, що потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання (внутрішньо переміщені особи).

За результатами проведення електронного аукціону укладено та оприлюднено в електронній торговій системі 2 договори оренд комунального майна. 2 договори оренди комунального майна припинено у зв’язку із закінченням терміну дії, до двох договорів оренди комунального майна внесено зміни.

Протягом першого півріччя поточного року Відділом розроблено і внесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 35 проєктів рішень та два проєкти рішень сесії Іршавської міської ради.

Відділом здійснюється нарахування орендної плати та детальний аналіз надходжень за користування комунальним майном у відповідності до встановлених термінів. Систематично вживаються заходи щодо проведення актів звірки по сплаті орендної плати.

Надходження до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна за перше півріччя 2023 року склали 1327071,38 грн.

За звітний період проведено перевірку використання орендарями комунального майна за цільовим призначенням та виконання умов за шістьма договорами оренди.

Відділом здійснювався розгляд звернень громадян, заяв, систематично вживаються заходи щодо упорядкування правоустановчих документів на об’єкти комунальної власності міської ради. Розглянуто 86 заяв і листів фізичних та юридичних осіб.

Працівники відділу брали участь в онлайн семінарах та навчаннях, у нарадах при керівництві міської ради. З метою здійснення поточної інвентаризації нерухомого майна об’єктів комунальної власності, спільно з представниками КП «Іршавське бюро технічної інвентаризації», виїзжали на місце розташування відповідних об’єктів.

Відділ продовжує працювати над виконанням завдань, визначених положенням про Відділ та доручень керівництва міської ради.

 

 

 

Начальник відділу                                                                                                                  Віта ЧОРНОЛИЧАК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь