Про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради за І квартал
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради є структурним підрозділом Іршавської міської ради.
Основними завданнями Центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань фізичних та юридичних осіб - суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- проведення моніторингу якості надання адміністративних та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання.
Щодо звітності, то за І квартал 2023 року у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради надано 894 адміністративних послуг. З них:
520 послуг пов’язані з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання:
- 292 -видача витягів з реєстру територіальної громади;
- 143 - реєстрація місця проживання;
- 79 - реєстрація місця проживання дітей до 14 років;
- 6 – зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання.
118 послуг із земельних питань, а саме витяги з державного земельного кадастру - 74 та витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку – 44.
86 послуг з надання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, по яких зроблено та передано на подальше опрацювання звіт до Закарпатської ОВА.
82 послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) з них повідомлення про початок будівництва – 42 та декларації про готовність до експлуатації – 40.
71 – з реєстрації права власності на нерухоме майно та надання інформації з ДРРП на нерухоме майно.
7 послуг відділу містобудування та архітектури Іршавської міської ради з видачі будівельних паспортів - 2, присвоєння поштової адреси – 2, надання містобудівних умов та обмежень - 3.
5 послуги Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з реєстрації потужностей операторів ринку.
5 послуги служби у справах дітей Іршавської міської ради.
Та ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.
Також адміністраторами надано понад 1000 консультацій з приводу того чи іншого виду адміністративних послуг.
Постійно здійснюється моніторинг діяльності ЦНАП.
З метою підвищення якості надання адміністративних послуг адміністратори ЦНАП проходять онлайн навчання, беруть участь у різних нарадах, семінарах та вебінарах.
В.о. начальника відділу Мар'яна Зейкан