Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради діє відповідно до Закону України „Про адміністративні послуги» - з метою створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг, забезпечення сприятливого клімату, запобігання проявам корупції під час їх надання.

За грудень місяць поточного року у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради надано 283 адміністративних послуг. З них:

150 послуг пов’язаних з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання:

  • 82 -видача витягів з реєстру територіальної громади;
  • 42 - реєстрація місця проживання;
  • 26 - реєстрація місця проживання дітей до 14 років.

44 послуг із земельних питань, а саме витяги з державного земельного кадастру - 29 та витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку – 15.

38 послуг Державної інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ) з них повідомлення про початок будівництва – 12 та декларації про готовність до експлуатації – 26.

41 – з реєстрації права власності на нерухоме майно та надання інформації з ДРРП на нерухоме майно.

35 послуг з надання компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО, по яких зроблено та передано на подальше опрацювання звіт до Закарпатської ОВА.

9 послуг відділу містобудування та архітектури Іршавської міської ради з видачі будівельних паспортів - 6, присвоєння поштової адреси - 3.

7 послуг Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області з реєстрації потужностей операторів ринку.

Та ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.

Також здійснюється відписка на судові та інші запити, здійснюється подача звітів та надання різного роду інформації та консультації.

Постійно здійснюється моніторинг діяльності ЦНАП.

Також адміністратори ЦНАП проходять онлайн навчання, беруть участь у різних семінарах та вебінарах.