Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Відповіді на питання українців щодо зміни оператора мобільного зв'язку й збереження при цьому номера, – Комітет з питань цифрової трансформації

Дата: 15.12.2022 00:25
Кількість переглядів: 305

Нагадуємо, що абоненти українських операторів мобільного зв’язку можуть скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP) – змінити одного оператора на інший та зберегти при цьому свій телефонний номер. З моменту запуску послуги, Регулятор (НКЕК) відслідковує попит на неї та спільно з операторами працює над спрощенням процесів для абонента.

Від українців надходять чимало запитань стосовно перенесення номера на мережах мобільного зв'язку. Тож нижче надано відповіді на питання, що турбують абонентів:

-          Хто має надавати інформацію про перенесення номера?

Організація перенесення номера здійснюється оператором до якого ви хочете перейти. Тому звертатися слід саме до ного. Покрокова інструкція https://bit.ly/3ByVG3p.

-          Чи переносяться бали, пакети додаткових послуг, залишок коштів на особовому рахунку при перенесенні номера до іншого оператора?

Ні, перенесення коштів, балів до іншого оператора не відбувається. Залишок коштів з вашого особового рахунку надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстровані або контрактні). Для недопущення втрати залишку коштів зі свого особового рахунку, абонент, який отримує послуги знеособлено (анонімно), має:

- звернутися до свого поточного оператора і пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це необхідно зробити до початку перенесення номера в іншу мережу, інакше отримання залишку коштів стане не можливим;

- або витратити залишок коштів зі свого особового рахунку. Наприклад, задонатити на ЗСУ.

- Чому при здійсненні поповнення рахунку свого перенесеного номера, гроші не надходять до нинішнього оператора, а зараховуються на рахунок попереднього?

Не всі банківські та фінансові установи мають актуальну інформацію щодо поточної мережі постачальника, в якій обслуговується перенесений номер. Для уникнення випадків помилкового зарахування ваших коштів на рахунок попереднього оператора, користуйтеся послугами тих банківських і фінансових установ, які вам порадить новий оператор, або ж його додатком.

Обрати та порівняти тарифи операторів і пройти процес перенесення номера онлайн можна на ресурсах:

lifecell – https://bit.ly/3NiisBm;  

Kyivstar – https://mnp.kyivstar.ua/;  

Vodafone Ukraine – https://www.vodafone.ua/mnp;

3mob – https://bit.ly/3DN5RSe;

Інтертелеком – https://my.intertelecom.ua/login/mnp/.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь