Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Відповіді на питання українців щодо зміни оператора мобільного зв'язку й збереження при цьому номера, – Комітет з питань цифрової трансформації

Дата: 15.12.2022 00:25
Кількість переглядів: 241

Нагадуємо, що абоненти українських операторів мобільного зв’язку можуть скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP) – змінити одного оператора на інший та зберегти при цьому свій телефонний номер. З моменту запуску послуги, Регулятор (НКЕК) відслідковує попит на неї та спільно з операторами працює над спрощенням процесів для абонента.

Від українців надходять чимало запитань стосовно перенесення номера на мережах мобільного зв'язку. Тож нижче надано відповіді на питання, що турбують абонентів:

-          Хто має надавати інформацію про перенесення номера?

Організація перенесення номера здійснюється оператором до якого ви хочете перейти. Тому звертатися слід саме до ного. Покрокова інструкція https://bit.ly/3ByVG3p.

-          Чи переносяться бали, пакети додаткових послуг, залишок коштів на особовому рахунку при перенесенні номера до іншого оператора?

Ні, перенесення коштів, балів до іншого оператора не відбувається. Залишок коштів з вашого особового рахунку надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстровані або контрактні). Для недопущення втрати залишку коштів зі свого особового рахунку, абонент, який отримує послуги знеособлено (анонімно), має:

- звернутися до свого поточного оператора і пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це необхідно зробити до початку перенесення номера в іншу мережу, інакше отримання залишку коштів стане не можливим;

- або витратити залишок коштів зі свого особового рахунку. Наприклад, задонатити на ЗСУ.

- Чому при здійсненні поповнення рахунку свого перенесеного номера, гроші не надходять до нинішнього оператора, а зараховуються на рахунок попереднього?

Не всі банківські та фінансові установи мають актуальну інформацію щодо поточної мережі постачальника, в якій обслуговується перенесений номер. Для уникнення випадків помилкового зарахування ваших коштів на рахунок попереднього оператора, користуйтеся послугами тих банківських і фінансових установ, які вам порадить новий оператор, або ж його додатком.

Обрати та порівняти тарифи операторів і пройти процес перенесення номера онлайн можна на ресурсах:

lifecell – https://bit.ly/3NiisBm;  

Kyivstar – https://mnp.kyivstar.ua/;  

Vodafone Ukraine – https://www.vodafone.ua/mnp;

3mob – https://bit.ly/3DN5RSe;

Інтертелеком – https://my.intertelecom.ua/login/mnp/.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь