Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Про роботу відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації міської ради за 10 місяців 2022 р.

Дата: 15.11.2022 15:42
Кількість переглядів: 356

Фото без опису

У напрямку ефективного управління об’єктами комунальної власності на території Іршавської міської територіальної громади працює відділ управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради (далі - Відділ). Рішенням сесії міської ради від 22.04.2021 року № 519 «Про забезпечення ефективності використання комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області» Відділ визначено орендодавцем комунального майна міської ради.

Протягом поточного року Відділом, спільно з балансоутримувачами комунального майна, систематично вживалися заходи з формування переліку першого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду шляхом проведення електронних аукціонів та переліку другого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду без проведення електронного аукціону. Крім цього, об’єкти комунального майна включаються до відповідного переліку за заявою заінтересованої особи. Сформовані переліки подаються на розгляд комісії з оренди комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області (голова Васильцюн І.П.), якою проведено 18 засідань, де розглянуто 25 питань, які в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради.

У встановлених законодавством випадках, об’єкти оренди підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними шляхом проведення конкурсного відбору суб'єктами оціночної діяльності. Вартість витрат з проведення оцінки майна, понесеними міською радою, в подальшому відшкодовується орендарем майна. В поточному році відбулося 4 засідання комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності (голова – Матіко І.І.), які залучалися для проведення оцінки об'єктів комунального майна з метою визначення стартового розміру орендної плати та 4 засідання робочої групи з опрацювання документів претендента на здійснення незалежної оцінки вартості майна комунальної власності Іршавської міської ради.

Відділом укладено 33 договори оренди, оприлюднено у електронній торговій системі 31 договір оренди об'єктів комунальної власності. При цьому,  26 договорів оренди укладено за результатами проведення електронних аукціонів, а 7 – без проведення електронних аукціонів. З дотриманням визначених законодавством термінів, процедура надання майна в оренду в основному займає близько трьох місяців, а у зв'язку із воєнною агресією російської федерації, порядок надання майна в оренду постійно змінюється, що в свою чергу потребує вжиття додаткових заходів із сторони Відділу та балансоутримувачів комунального майна. Так, відповідно до постанови КМУ від 27.05.2022р. № 634 «Про особливості оренди державного та комунального майна у період воєнного стану», у разі отримання протягом воєнного стану заяви про оренду майна від орендарів, визначених абзацом другим частини першої статті 15 Закону, договір оренди та акт приймання-передачі оприлюднюються в електронній торговій системі протягом одного місяця з дня припинення чи скасування воєнного стану. На період воєнного стану інформація про орендарів, визначених абзацами другим та четвертим частини першої статті 15 Закону, та прийняті уповноваженими органами рішення щодо оренди майна такими орендарями не публікуються в електронній торговій системі.

          На виконання вимог пункту 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» щодо обов’язку Орендодавців опублікувати в електронній торговій системі договори оренди, чинні на дату введення в дію цього Закону, в електронній торговій системі опубліковано 37 договорів оренди комунального майна, що були укладені поза електронною торговою системою.

          Працівниками Відділу розроблено і винесено на розгляд виконавчого комітету міської ради 34 проєкти рішень. Проведено 2 засідання постійної комісії міської ради з питань управління майном і приватизації, будівництва, архітектури, інфраструктури, благоустрою, надзвичайних ситуацій та засобів масової інформації (голова комісії – Веждел А.А.) де розглянуто 29 питань.

          Відповідно до укладених договорів оренди здійснювалося нарахування орендної плати та детальний аналіз надходжень за користування комунальним майном у відповідності до встановлених термінів.

Надходження до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна станом на 01.11.2022 року становлять 1 752 769,74 грн. із запланованих на 2022 рік 1 300 000 грн., що на 26 % перевищує річний план.

          Не менш важливим питанням у системі повноважень Відділу є ведення квартирного обліку при виконавчому комітеті міської ради та обліку осіб, які потребують житла для тимчасового проживання, розгляд звернень громадян, заяв, листів фізичних та юридичних осіб, упорядкування правоустановичх документів на об’єкти комунальної власності міської ради.

          Відділ продовжує працювати над виконанням завдань, визначених положенням про Відділ.

 

 Начальник відділу                                              Віта ЧОРНОЛИЧАК

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь