Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Інформація відділу управління комунальним майном, житлово-комунального господарства та приватизації Іршавської міської ради про пророблену роботу за 9 місяців 2022 р

Дата: 30.09.2022 14:07
Кількість переглядів: 830

Основна діяльність Відділу за звітний період спрямовувалася на вжиття заходів щодо ефективного управління комунальним майном Іршавської міської ради. Рішенням сесії міської ради від 22.04.2021 року № 519 «Про забезпечення ефективності використання комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області» Відділ визначено орендодавцем комунального майна міської ради.

Відділом, спільно з балансоутримувачами комунального майна, систематично вживаються заходи з формування переліку першого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду шляхом проведення електронних аукціонів та переліку другого типу об'єктів комунального майна, що підлягають передачі в оренду без проведення електронного аукціону. Крім цього, об’єкти комунального майна включаються до відповідного переліку за заявою заінтересованої особи. Сформовані переліки подаються на розгляд комісії з оренди комунального майна Іршавської міської ради Закарпатської області (голова – заступник міського голови Васильцюн І.П.), якою за 9 місяців поточного року проведено 18 засідань - де розглянуто 25 питань, які в подальшому стали підставою для розроблення відповідних проєктів рішень виконавчого комітету міської ради.

У встановлених законодавством випадках, об’єкти оренди підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними шляхом проведення конкурсного відбору суб'єктами оціночної діяльності. Вартість витрат з проведення оцінки майна, понесеними міською радою, в подальшому відшкодовується орендарем майна. В поточному році відбулося 2 засідання комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності (голова – керуючий справами міської ради Матіко І.І.), які залучалися для проведення оцінки об'єктів комунального майна з метою визначення стартового розміру орендної плати та 2 засідання робочої групи з опрацювання документів претендента на здійснення незалежної оцінки вартості майна комунальної власності Іршавської міської ради.

Відділом укладено та оприлюднено у електронній торговій системі 29 договорів оренди об'єктів комунальної власності, з яких 24 – за результатами проведення електронних аукціонів, а 5 – без проведення електронних аукціонів. З дотриманням визначених законодавством термінів, процедура надання майна в оренду в основному займає близько трьох місяців, а у зв'язку із воєнною агресією російської федерації, порядок надання майна в оренду постійно змінюється, що в свою чергу потребує вжиття додаткових заходів із сторони Відділу та балансоутримувачів комунального майна.

          На виконання вимог пункту 6 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна» щодо обов’язку Орендодавців опублікувати в електронній торговій системі договори оренди, чинні на дату введення в дію цього Закону, в електронній торговій системі опубліковано 37 договорів оренди комунального майна, що були укладені поза електронною торговою системою.

Здійснювалося нарахування орендної плати відповідно до укладених договорів оренди та проводиться детальний аналіз надходжень за користування комунальним майном у відповідності до встановлених термінів.

Надходження до місцевого бюджету від платежів за оренду комунального майна станом на 01.09.2022 року становлять 1 369 806,08грн. із запланованих на 2022рік 1 300 000 грн., що на 5,4% перевищує річний план.

          Постійно вживаються заходи щодо проведення актів звірки по сплаті орендної плати. Позачергово готуються акти звірки у разі виникнення в орендаря простроченої дебіторської заборгованості або у випадку закінчення терміну дії договору оренди.

          Не менш важливим питанням у системі повноважень Відділу є ведення квартирного обліку. Станом на 01.09.2022р. на квартирному обліку при виконавчому комітеті Іршавської міської ради перебуває 41 особа. Також взято на квартирний облік 7 осіб, що потребують надання житлових приміщень з фонду житла для тимчасового проживання.

Відділ продовжує працювати над виконанням завдань, визначених положенням про Відділ.

 

                   

Начальник відділу                                              Віта ЧОРНОЛИЧАК

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь