Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Звіт про роботу відділу "Центр надання адміністративних послуг" Іршавської міської ради

Дата: 28.09.2022 14:13
Кількість переглядів: 1424

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Іршавської міської ради є структурним підрозділом Іршавської міської ради. Центр створено з метою забезпечення надання адміністративних послуг у межах Іршавської міської територіальної громади, в якому надаються адміністративні послуги згідно з переліком, визначеним відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».

Основними завданнями Центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань фізичних та юридичних осіб - суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- проведення моніторингу якості надання адміністративних та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання;

Із початку запровадження в Україні воєнного стану адміністраторам ЦНАП та відвідувачам довелось зіткнутись з проблемою, адже Державні реєстри було тимчасово заблоковано, що призвело до несвоєчасного надання адміністративних послуг та порушення термінів. Також через блокування реєстрів часто громадяни не могли отримати ті чи інші послуги через відсутність певних документів.

Натомість адміністратори повністю переключились на роботу з внутрішньо переміщеними особами. Адміністраторами ЦНАП було взято на облік 980 ВПО та оформлено 540 заяв про надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

На даний час роботу всіх реєстрів, в яких працюють адміністратори центру надання адміністративних послуг Іршавської міської ради – відновлено.

За 9 місяців поточного року в нашому ЦНАП всього надано 3540 адміністративних послуг. З них 708 послуг пов’язаних з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання та видачею витягу про реєстрацію місця проживання. Надано 700 послуг із земельних питань, а саме витяги з державного земельного кадастру та витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку, 113 – з реєстрації права власності на нерухоме майно, 44 послуги з видачі будівельних паспортів та присвоєння поштової адреси відділу містобудування та архітектури Іршавської міської ради, та ряд інших послуг, які визначені згідно Переліку адміністративних послуг.

Також для створення більш комфортних умов для суб’єктів звернення з липня місяця у нашому Центрі кожну четверту п’ятницю місяця здійснюють прийом громадян спеціалісти Головного управління Пенсійного фонду України у Закарпатській області.

З метою підвищення якості надання адміністративних послуг адміністратори ЦНАП постійно проходять онлайн навчання, беруть участь у різних семінарах та вебінарах.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь