Чат-бот ПрАТ «Закарпаттяобленерго» для передачі показів лічильника працює у Viber, Telegram та Facebook Messenger
Чим далі, тим більше споживачів Закарпаття використовують для передачі показів електролічильника чат-боти, що розроблені фахівцями ПрАТ «Закарпаттяобленерго» у трьох популярних месенджерах – Viber, Telegram та Facebook Messenger.
Якщо ви ще не користуєтеся цими зручними сучасними сервісами, нагадуємо, як це зробити. Насамперед потрібно приєднати чат-бота до обраного месенджера – Viber, Telegram чи Facebook Messenger.
Зробити це можна одним із способів, що вказані нижче.
1. За допомогою QR-коду (зісканувати його можна також на сайті за посиланням: https://bit.ly/2P40to0) :
2. Обравши зручний для вас месенджер у віджеті на сайті товариства (справа в нижньому куточку - https://zakarpat.energy):
3. Перейти за посиланнями:
Viber: viber://pa/info?uri=zakarpatenergybot
Telegram: https://t.me/zakarpatenergybot
Facebook Messenger: https://m.me/zakarpatenergybot
Нагадуємо інструкцію для дій побутових споживачів.
Коли чат-бот приєднаний у обраному месенджері, за допомогою кнопок чат-бота потрібно здійснити кілька кроків.
1. Додати до чату номер свого особового рахунка.
Особовий рахунок вказаний у договорі та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр.
2. Підтвердити особовий рахунок.
Для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії. Номер розташований на корпусі лічильника.
3. Ввести покази лічильника електроенергії.
При внесенні показів зверніть увагу на те, що потрібно вносити всі цифри, які відображені на лічильнику, за винятком дробової частини, яка відділена від основної комою або віконцем іншого кольору.
Якщо все зроблено вірно, покази лічильника електроенергії прийняті в обробку ПрАТ «Закарпаттяобленерго».
Зверніть увагу:
— тільки один раз потрібно вказувати та підтверджувати номер особового рахунка. У майбутньому чат-бот запам'ятає Ваш особовий рахунок і його можна буде обрати в чаті із списку особових рахунків;
— тип лічильника буде визначено автоматично: звичайний, двозонний (ніч/день) або тризонний (ніч/напівпік/пік);
— можна додати декілька особових рахунків до одного чату;
— можна вказати назву особового рахунка для зручності вибору зі списку, якщо додано декілька особових рахунків. Наприклад: «Квартира», «Будинок».
Пам'ятайте:
— покази мають бути фактичними на дату передачі та будуть перевірені на достовірність перед завантаженням до системи розрахунків;
— побутовим споживачам необхідно повідомляти покази лічильника електроенергії щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного за розрахунковим місяця.
Терміни та ВСІ способи передачі показів лічильника вказані за посиланням: https://bit.ly/3vYtd1m
У разі виникнення будь-яких запитань можна звернутися за номером кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» 0-800-50-16-20, дзвінок на який безкоштовний. Кол-центр працює цілодобово та без вихідних.
Передаємо покази лічильника вчасно! Підтримуємо енергетичний фронт України разом!
Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»