Засідання постійної комісії
Сьогодні, в малому залі засідань Іршавської міської ради відбулось засідання постійної комісії міської ради з питань соціально-економічного розвитку, бюджету, фінансів та регуляторної політики.
На порядок денний засідання виносились наступні питання:
-
Про затвердження звіту про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Іршавський центр первинної медичної допомоги» Іршавської міської ради Закарпатської області за 2021 рік;
-
Про затвердження звіту про виконання фінансового плану комунального некомерційного підприємства ««Іршавська міська лікарня» Іршавської міської ради Закарпатської області за 2021 рік;
-
Про затвердження звіту про виконання Іршавського міського бюджету за 2021 рік;
-
Про внесення змін до рішення Іршавської міської ради від 23 грудня 2021 року № 1859 «Про бюджет Іршавської міської територіальної громади на 2022 рік»;
-
Про затвердження «Положення про оплату праці, умови та розмір преміювання керівника комунального некомерційного підприємства «Іршавський центр первинної медичної допомоги» Іршавської міської ради Закарпатської області у новій редакції;
-
Про затвердження системи оплати праці керівника комунального некомерційного підприємства «Іршавська міська лікарня» Іршавської міської ради Закарпатської області;
-
Про затвердження системи оплати праці директора комунальної установи «Іршавський центр професійного розвитку педагогічних працівників» Іршавської міської ради Закарпатської області;
-
Про затвердження Програми розвитку та фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства «Іршавський центр первинної медичної допомоги» Іршавської міської ради Закарпатської області на 2022-2026 роки;
-
Про затвердження Програми розвитку системи аварійно-рятувального обслуговування населення і територій Іршавської міської територіальної громади гірським пошуково-рятувальними відділеннями м. Іршава аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Закарпатській області на 2022-2026 роки;
-
Про затвердження Програми профілактики злочинності, забезпечення публічної безпеки та порядку на території Іршавської міської територіальної громади на 2022- 2023 рік;
-
Про затвердження Програми забезпечення державної безпеки на території Іршавської міської територіальної громади, матеріально-технічного забезпечення Хустського міжрайонного відділу (з дислокацією в м. Виноградів Закарпатської області) УСБУ в Закарпатській області на 2022 рік;
-
Про затвердження Програми збереження та покращення стану адміністративної будівлі Іршавського відділу Головного управління Державної міграційної служби України у Закарпатській області та підвищення рівня обслуговування, якості надання послуг з оформлення паспорта громадянина України у вигляді картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон на 2022-2023 роки;
-
Про затвердження Програми інформаційного та матеріально-технічного забезпечення управління соціального захисту населення Хустської районної державної адміністрації для соціального обслуговування населення Іршавської територіальної громади на 2022-2023 роки;
-
Про затвердження Програми попередження надзвичайних ситуацій та забезпечення пожежної безпеки на території Іршавської міської територіальної громади на період 2022-2023 роки;
-
Про затвердження Програми підтримання та покращення екологічного стану на території Іршавської міської територіальної громади на 2022-2025 роки;
-
Про затвердження Програми підтримки осіб з інвалідністю зі слуху Іршавської міської територіальної громади на 2022 рік;
-
Про затвердження Програми підтримки громадських формувань з охорони громадського правопорядку на території Іршавської міської територіальної громади на 2022 рік;
-
Про внесення змін в штатний розпис Смологовицької гімназії Іршавської міської ради Закарпатської області;
-
Про преміювання керівника КНП «Іршавський центр первинної медичної допомоги»;
-
Про правила благоустрою Іршавської міської територіальної громади
На завершення засідання члени комісії висловили пропозицію розробити план благоустрою центральної території міста.