Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

Грошова компенсація вартості допомоги «Пакунок малюка»

Дата: 27.01.2022 21:42
Кількість переглядів: 570

Фото без опису

Грошова компенсація вартості допомоги «пакунок малюка» є досить поширеним питанням яке турбує новоспечених батьків. Саме тому, під час проведення правопросвітницього заходу дане питання і стало предметом обговорення фахівця сектору Іршавського бюро правової допомоги Ірини Марущинець з працівниками відділу соціального захисту населення Іршавської міської ради.

Кожна сім?я у якої народилася дитина, має право на отримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Допомогу можна отримати впродовж 30 днів після народження дитини. У разі неотримання такої допомоги з незалежних від батьків причин, вони можуть звернутися за грошовою компенсацією вартості натуральної допомоги “пакунок малюка”. Для тих батьків, хто віддає перевагу грошовій компенсації, вже з 1 липня 2021 року виплата такої компенсації проводитиметься за бажанням батьків замість одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

Право на отримання грошової компенсації мають: громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які разом з дитиною на законних підставах проживають на території України, є її батьками, патронатними вихователями, прийомними батьками, батьками-вихователями, опікунами (якщо батьки відмовилися від новонародженої дитини в пологовому будинку (відділенні), перинатальному, неонатальному центрі) і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання.

Грошова компенсація є одноразовою виплатою на кожну живонароджену дитину для придбання дитячих товарів та товарів для породіллі.

Призначення грошової компенсації здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення за місцем проживання або місцем перебування отримувача.

Для отримання компенсації батьки повинні звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем їхнього проживання/перебування із заявою (за встановленою формою) та пакетом документів у паперовому вигляді.

Перелік документів:

– копія свідоцтва про народження дитини;

– довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

– копію ідентифікаційного номеру або копію паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від отримання ідентифікаційного номеру).

В окремих випадках додатково надають:

– копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

– копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

– копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

– копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї (у разі необхідності).

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, які призначають грошову компенсацію, здійснюють контроль за її цільовим використанням.

Після звернення із заявою та пакетом документів про призначення грошової компенсації, структурні підрозділи розглядають подані документи (відомості), перевіряють видачу одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (у разі народження дитини вдома або за межами України) та протягом 5 робочих днів з дня надходження заяви приймають рішення.

Якщо всі документи подані та відомості зазначено вірно – приймається рішення про призначення грошової компенсації. Протягом 1 робочого дня після прийняття рішення Отримувачу видається чи надсилається письмове повідомлення.

Якщо документи подано не в повному обсязі – приймається рішення про відмову у призначенні грошової компенсації (із зазначенням причини відмови та порядку оскарження такого рішення).

Як зазначили фахівці відділу соціального захисту населення Іршавської міської ради кошти можуть бути витрачені протягом року з дня їх зарахування на рахунок.

Якщо у Вас виникли додаткові питання, Ви можете звернутися до системи безоплатної правової допомоги, зателефонувавши за єдиним телефонним номером системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103. (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні) або до Мукачівського місцевого центру з надання БВПД за адресою: м.Мукачево вул.Пушкіна, 30, або до відділу «Іршавське бюро правової допомоги» за адресою: м.Іршава, вул. пров.Шевченка, 3, тел.: +38(095)-354-04-79.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь