Іршавська міська рада

Закарпатська область, Хустський район

80 % аварійних відключень по області диспетчери «Закарпаттяобленерго» «бачать» в автоматичному режимі

Дата: 25.10.2021 08:57
Кількість переглядів: 997

Фото без опису

З огляду на численні звернення споживачів ПрАТ «Закарпаттяобленерго» вкотре нагадує, що понад 80 % усіх відключень від електропостачання по області диспетчери товариства бачать в автоматичному режимі й одразу реагують на них. Саме тому нагадуємо, коли потрібно терміново телефонувати до обленерго, а коли слід трішки зачекати на відновлення електропостачання.

 Інформуємо споживачів, що на лініях напруги класом напруги 6 кВ і вище ПрАТ «Закарпаттяобленерго» встановило спеціальне обладнання, яке одразу фіксує, на якій ділянці відбулося аварійне відключення, і передає сигнал диспетчерам, які працюють цілодобово. Саме вони вживають заходи щодо виявлення аварійної ділянки та відновлення електропостачання. 

У яких випадках слід звертатися до ПрАТ «Закарпаттяобленерго»:

  • ви побачили обрив електролінії (при цьому нагадуємо про заходи безпеки: не наближатися до місця обриву, застерегти сторонніх осіб, терміново звернутися до кол-центру 0800501620, за можливості, дочекатися приїзду аварійної бригади);
  • при іскрінні на проводах, у щитових пристроях;
  • вам відомі факти розкрадання електроенергії або мереж та енергообладнання ПрАТ «Закарпаттяобленерго»;
  • відбулося відключення на вашій вулиці.

Детально про те, в яких випадках і куди потрібно звертатися, читайте тут: «Що робити і куди звертатися, якщо зникло світло»: https://bit.ly/30zmPQN  

Нагадуємо, що графіки планових відключень, спрямованих на покращення якості електропостачання, оприлюднюються на офіційному сайті ПрАТ «Закарпаттяобленерго» заздалегідь, ознайомитися з ними можна за посиланням: https://bit.ly/3lugTT2     

Також просимо споживачів врахувати, що в період передачі показів лічильника (два останні дні місяця й три перші дні наступного) кількість звернень до ПрАТ «Закарпаттяобленерго» суттєво зростає. Саме тому просимо всіх споживачів максимально користуватися дистанційними способами передачі показів, щоб розвантажити кол-центр для тих звернень, які справді потребують реагування.

ПрАТ «Закарпаттяобленерго» запровадило сучасні сервіси для дистанційної передачі показів лічильника і просить ними користуватися! Перелік усіх способів: https://bit.ly/3vYtd1m   

Адміністрація ПрАТ «Закарпаттяобленерго» щиро вдячна всім споживачам за порозуміння та співпрацю.

 

Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь