Повідомлення про оголошення конкурсу
Додаток
до розпорядження міського голови
від 08.05.2019 р. № 88
Повідомлення про оголошення конкурсу
Іршавська міська рада оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку:
- начальника відділу по зв’язках із громадськістю та ЗМІ
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістра, вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або при необхідності (виходячи із виконання основних завдань та функцій відповідного відділу) стаж роботи за фахом в інших сферах управління, знання вимог чинного законодавства, вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 2-26-42.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до міської ради такі документи: заяву про участь у конкурсі, заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4x6 см; копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку; копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчені у встановленому законодавством порядку. Відомості про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім'ї за 2018 рік подаються самостійно на сайті nazk.gov.ua в розділі «Задекларуй».
Документи подаються особисто кандидатами протягом ЗО днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Іршава, пл. Народна, 2, Іршавська міська рада, 2 поверх, приймальна.
Конкурсна комісія