СТВОРЕННЯ НОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ, ІНВЕСТИЦІЇ, НАПОВНЕННЯ БЮДЖЕТУ – ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ ІРШАВСЬКОЇ ОТГ
В сесійній залі Іршавської міськради відбулася чергова зустріч з суб’єктами господарювання міста Іршава. У зустрічі взяли участь міський голова та заступники, керівники підприємств головного кола, представники Центру зайнятості, фіскальної служби, головний лікар КП «ІЦПМСД».
Основні теми зустрічі, на яких зупинився міський голова, є мобілізація всіх наявних ресурсів для збільшення робочих місць що тим самим забезпечить надходження коштів до бюджету. Оскільки головною складовою бюджету є надходження від ПДФО, то збільшення робочих місць – одне з найголовніших питань.
Про ще одне важливе завдання – інвестиції за 2018 рік та плани на 2019 рік проінформував в. о. начальника відділу економічного розвитку та інвестицій Петровці В. В. Зокрема він відмітив що у 2018 році на території ОТГ суб’єктом підприємницької діяльності в сферу послуг залучено інвестицій на суму майже 80,0 тис. євро. У 2019 році очікується освоїти інвестицій на суму 900,0 тис. євро на оновлення основних фондів підприємств промисловості, що знаходяться на території Іршавської ОТГ. А саме: «СЛІП АЙДІ УКРАЇНА», ТЗОВ «БЕБ», ПРАТ «Іршавський абразивний завод», розміщення сонячних колекторів для сонячної електростанції на території с. Лоза та ряд інших.
Третє не менш важливе питання – це земельні площі, які підприємства використовують на правах актів постійного користування. Голова зазначив, що багато земельних ділянок підприємствами не використовуються за призначенням а й взагалі пустують. В той же час для інвесторів їх виділити не можливо. Хоча у цьому напрямку і ведеться значна робота, яка вже дала свої позитивні результати, зокрема це стосується підприємств «Сандерс-Виноградів» та Райспоживспілки, але невирішених питань ще залишається багато.
Секретар міськради Михайло Рацин, який більш детально зупинився на даному питанню повідомив, що земельний податок для підприємств, які використовують землі на правах актів постійного користування збільшився до 12 % в рік від нормативної грошової оцінки землі. Тому на сьогодні підприємствам вигідніше оформити оренду чи викупити земельну ділянку, або передати її у комунальну власність міста.
Також було розглянуто ряд питань, які піднімались суб’єктами господарювання на попередньому засіданні. Зокрема керівників підприємств цікавило питання видачі листків непрацездатності тобто лікарняних, а особливо правила їх видачі та ймовірність фальсифікації. Тому на зустріч була запрошена головний лікар КЗ «ІЦПМСД» Оксана Булеза. Вона повідомила, що відповідно до нової медичної реформи лікарняні листки видає сімейний лікар, з яким було заключено декларацію. Щодо підробки або незаконної видачі лікарняних, то з червня місяця в дію вступить електронна реєстрація листків непрацездатності, що унеможливить їх незаконну видачу.
На завершення зустрічі голова подякував всім керівникам підприємств за співпрацю та зазначив, що міськрада з свого боку буде йти назустріч та у передбачений законом спосіб допомагатиме підприємствам у проблемних питаннях, особливо тим, які бажають працювати та розвиватися.