ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ
Іршавська міська рада
оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування - начальника відділу земельних відносин міської ради
Кваліфікаційні вимоги: громадянство України, вища юридична освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державної служби не менше 5 років; вільне володіння державною мовою; володіння основними навиками роботи на комп'ютері з відповідними програмними засобами.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію про майно, доходи, витрати, зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою передбаченою Законом України «Про запобігання корупції» (шляхом заповнення Е-декларації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції);
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
Документи подаються особисто в міську раду за адресою: м.Іршава, площа Народна, 2.
Інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати по тел. або 2-26-42.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Конкурсна комісія